// یکشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۰۴

بازی Daedalus: The Awakening of Golden Jazz معرفی شد

مجله Famitsu از جدیدترین نسخه سری Tantei Jinguji Saburo با نام Daedalus: The Awakening of Golden Jazz رونمایی کرد.

پیش‌تر بدون هیچ اطلاعاتی خبر ساخت بازی Daedalus: The Awakening of Golden Jazz منتشر شده بود و حال شاهد جزئیاتی از آن هستیم. مجله هفتگی فامیتسو (Famitsu) در جدیدترین شماره خود جزئیاتی از این پروژه با طرفداران به اشتراک گذاشت.

بازی مذکور در واقع پیش‌ درآمدی از سری Tantei Jinguji Saburo است که در غرب با نام Jake Hunter Detective Story شناخته می‌شود. جالب است بدانید که کاراکتر اصلی این بازی دیگر Saburo Jinguiji یا همان Jake Hunter نیست و پدربزرگ وی یعنی Keisuke Jinguji به عنوان شخصیت اصلی در بازی حضور پیدا می‌کند. به گفته سازندگان وقایع این بازی در شهر نیویورک جریان دارد. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از سال جاری میلادی برای پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر می‌شود. البته گفتنی است که سازندگان هنوز اشاره‌ای به عرضه این بازی در غرب نکرده‌اند.

در مقایسه با سری بازی‌های Jake Hunter، پروژه جدید شامل مکانیزم‌های جدیدی در زمینه گیم پلی می‌شود. به نقل از سازندگان، در جریان بازی شما می‌توانید «وضعیت» کاراکتر خود را در حالی که با دیگر شخصیت‌ها تعامل دارد تغییر دهید. گویا موقعیت کاراکتر شما برای کسب اطلاعات موثر خواهد بود. «درخت تفکر» کاراکتر شما یعنی Keisuke Jinguji به بازیکن اجازه می‌دهد که اطلاعات دریافت شده را پردازش کند و راه‌حل مناسبی را در این راستا پیدا کند.

در انتها در روند کاراگاهی بازی،‌ قابلیت بررسی صحنه جرم به طور ۳۶۰ درجه مقدور خواهد بود. برخی از المان‌هایی را که در جریان بررسی صحنه پیدا می‌شود، می‌توان به «درخت تفکر» اضافه کرد. گفتنی است که با توجه به موقعیت کاراکتر شما عوامل محیط نیز تغییر پیدا می‌کند.

در ادامه می‌توانید تصاویری که مجله فامیستسو از Daedalus: The Awakening of Golden Jazz منتشر کرده است مشاهده کنید. البته از آنجا که تصاویر یاد شده از روی مجله عکاسی شده است، شاهد کیفیت پایینی در عکس‌ها هستیم.

Daedalus: The Awakening of Golden Jazz

نظرات خود را در مورد نسخه جدید این بازی کاراگاهی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده