نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۴۵

تاریخ اکران فیلم‌های من دیوانه نیستم و کاتیوشا مشخص شد

تاریخ اکران فیلم‌های من دیوانه نیستم، ساخته علیرضا امینی و کاتیوشا، ساخته‌ی علی عطشانی مشخص شد.

فیلم‌های کاتیوشا به کارگردانی علی عطشانی و من دیوانه نیستم ساخته‌ی علیرضا امینی از سوم مرداد ماه در تهران و شهرستان‌ها اکران خواهند شد. فیلم دم سرخ‌ها به کارگردانی آرش معیریان هم از هفدهم مهرماه اکران خواهد شد. طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، سخنگوی شورای صنفی درمورد جلسه اخیر شورا برای اکران فیلم‌ها گفت:

فیلم «کاتیوشا» در گروه زندگی و «من دیوانه نیستم» در گروه ایران از چهارشنبه سوم مرداد ماه و همچنین «دم سرخ ها» به کارگردانی آرش معیریان در گروه ماندانا از هفدهم مرداد ماه اکران می‌شوند.

فیلم من دیوانه نیستم به کارگردانی و نویسندگی علیرضا امینی و تهیه‌کنندگی مرتضی شایسته تولید شده است. در این فیلم بازیگرانی مانند مهران احمدی، برزو ارجمند، محمدرضا داوودنژاد، محمدرضا هدایتی، پژمان جمشیدی، مجید صالحی و هادی کاظمی به ایفای نقش پرداخته‌اند. وظیفه فیلمبرداری این فیلم با فرشاد گل سفیدی و تدوین آن بر عهده علیرضا امینی بوده است. هدایت فیلم نیز توزیع کننده فیلم است.

فیلم کاتیوشا به کارگردانی و تهیه کنندگی علی عطشانی و با نویسندگی مشترک مهدی علیمرزایی و علی عطشانی ساخته شده است. در این فیلم هادی حجازی فر، احمد مهران‌فر، لیلا اوتادی، بیژن بنفشه‌خواه، سیما تیرانداز، ارژنگ امیرفضلی، لیندا کیانی، میترا حجار، قاسم زارع زاغه، مهران رجبی و خشایار راد حضور داشته‌اند. موسیقی فیلم بر عهده مهدی کلانتری، فیلمبرداری بر عهده محمود عطشانی، تدوین بر عهده علی عطشانی و توزیع فیلم بر عهده رسانه فیلمسازان مولود بوده است.

فیلم دم سرخ‌ها از طرفی به کارگردانی آرش معیریان، نویسندگی ناصر مولوی وردنجانی و تهیه کنندگی سعید سعدی ساخته شده است. در این فیلم جواد رضویان، رضا شفیعی‌جم، بهنوش بختیاری، اندیشه فولادوند، علی صادقی، مجید یاسر، رضاناجی، سعید پیردوست، شهره لرستانی، شهین تسلیمی، عباس جمشیدی‌فر و نگین معتضدی حضور دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده