// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۱

سریال Cloak & Dagger برای فصل دوم تمدید شد

سریال ابرقهرمانی Cloak & Dagger با انتشار تیزری کوتاه در کامیک کان سن دیگو، رسما برای فصل دوم نیز تمدید شد.

در ادامه اخبار سینما و تلویزیون که این روزها رویداد کامیک کان ۲۰۱۸ به مرکز اصلی مخابره آن تبدیل شده است، سریال ابرقهرمانی Cloak & Dagger که فصل اول آن هنوز به اتمام نرسیده است، برای فصل دوم نیز تمدید شد و به این ترتیب ماجراجویی‌هایی دو ابرقهرمان جوان ادامه خواهد داشت و احتمالا شاهد حضور شخصیت کامیک بوکی جدیدی هم در فصل بعدی خواهیم بود که فعلا به طور رسمی تایید نشده است.

هشدار: ادامه متن بخشی از داستان کامیک‌های Cloak & Dagger را لو می‌دهد

.

.

تیزر مربوط به این خبر با اینکه اطلاعات خاصی از داستان فصل بعدی ارائه نمی‌دهد، اما در پایان آن جمله Season 2 will be mayhem به نمایش درمی‌آید که احتمالا به حضور کاراکتر Mayhem در فصل دوم اشاره دارد. اگر با کامیک‌های شنل و خنجر آشنا باشید، احتمالا می‌دانید که کارآگاه بریجید اورایلی در جریان بازرسی از یک انبار مشکوک، توسط عده‌ای مسموم می‌شود و به قتل می‌رسد و پس از اینکه دو ابرقهرمان اصلی این مجموعه نیز نمی‌توانند او را نجات دهند، اورایلی جان خود را از دست می‌دهد و پس از آن با نام Mayhem و با قدرتی ویژه و فراانسانی که نوعی گاز سبز رنگ است، به دنیا می‌آید و برای انتقام از قاتلانش دست به کار می‌شود.

دانلود از آپارات

پایان اسپویل

 

وجود کلمه Mayhem در انتهای تیزر و سپس نمایش رد یک پنجه با هاله‌ای از رنگ سبز، احتمالا تاییدکننده همین موضوع است که شخصیت Mayhem نیز به سریال اضافه خواهد شد و باید دید که در قسمت‌های باقی‌ مانده فصل اول، چه سرنوشتی برای اورایلی رقم می‌خورد. علاوه بر تیزر، رد پنجه سبز رنگ در پوستر منتشر شده برای سریال هم به وضوح دیده می‌شود و تاحدود زیادی صحت این گمانه‌زنی را قوت می‌بخشد. در پایان، می‌توانید تریلری را که ما را برای اتفاقات مهم دو قسمت باقی مانده سریال Cloak and Dagger در فصل اول آماده می‌کند، تماشا کنید.

دانلود از آپارات

Cloak and Dagger


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده