// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۰۵

کیس جدید کورسیر از سری Carbide معرفی شد

کمپانی کورسیر کیس جدیدی را با نام SPEC-06 RGB از سری Carbide به معرض نمایش گذاشت.

کمپانی امریکایی کورسیر یکی از پیشتازان اجزا و لوازم جانبی پی‌سی گیمینگ در جهان به شمار می‌رود. این شرکت امروز از جدیدترین عضو خانواده کیس‌های Carbide رونمایی کرد. این محصول جدید SPEC-06 RGB نام دارد. در پنل کناری این کیس، از شیشه سکوریت و در پنل جلویی از LEDهای رنگی برای جلوه دادن به سیستم استفاده شده است. طراحی اختصاصی هدایت جریان هوای کورسیر با نام Direct Airflow Path، هوای خنک را به سوی داغ‌ترین اجزای سیستم هدایت می‌کند و کامپیوتر شما را جلوتر از سایر نمونه‌های موجود در بازار قرار می‌دهد.

SPEC-06 RGB به همراه پنل جانبی بسیار زیبا از جنس شیشه حرارت‌دیده و منحنی خیره‌کننده‌ی RGB در پنل متمایز جلوی کیس، به شما اجازه می‌دهد تا سلیقه خود را به نمایش بگذارید. خط نور پنل جلو به راحتی توسط یک کنترلر مجهز به سه سوئیچ، قابل کنترل است. این کنترلر توسط هفت رنگ مختلف، دو نوع سرعت و پنج حالت تغییر رنگ از جمله موج رنگی، چشمک‌زن، رنگین‌کمان و غیره، نورپردازی زیبایی را به سیستم شما اضافه می‌کند. شما این امکان را دارید که پی‌سی خود را با الگوهای زنده، درخشان کنید یا مطابق با سلیقه‌ی خود از رنگ‌های ثابت استفاده کنید.

Corsair Carbide Series SPEC-06 RGB Case

این محصول در ورای طراحی خیره‌کننده‌ی خود، می‌تواند با مجموعه‌ی عظیمی از سخت‌افزارها و خنک‌کننده‌های مختلف، سازگاری داشته باشد. دو عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری به همراه مسیر مستقیم جریان هوای کورسیر موسوم به CORSAIR Direct Airflow Path، تضمین می‌کند که هوای خنک به سمت گرم‌ترین قطعات نیز هدایت خواهد شد. همچنین امکان نصب حداکثر ۶ عدد فن ۱۲۰ میلی‌متری و بزرگ‌ترین خنک‌کننده مایع کورسیر برای پردازنده یعنی H150i PRO RGB با ابعاد ۳۶۰ میلی‌متر نیز وجود دارد. در مبحث ذخیره‌سازی، فضای کافی برای نصب ۴ عدد درایو حالت جامد (SSD) با ابعاد ۲.۵ اینچ و ۲ عدد هارددیسک ۳.۵ اینچی پیش‌بینی شده است.

طراحی داخلی کیس SPEC-06 RGB بسیار کاربرپسند است. امکان نصب سریع و آسان قطعات با استفاده از حلقه‌های پلاستیکی فراهم شده است؛ به گونه‌ای که حتی افراد مبتدی نیز قادر به ساخت یک سیستم عالی هستند. تعداد زیادی بست کمربندی و یک پوشش عریض برای منبع تغذیه، مدیریت کابل‌کشی را آسان می‌سازد. همچنین فیلترهای گرد و غبار در سقف، کف و جلو موجب می‌شود تا سیستم شما به مدت طولانی پس از اسمبل کردن، تمیز باقی بماند.

Corsair Carbide Series SPEC-06 RGB Case

کیس SPEC-06 RGB در رنگ‌های سفید و مشکی و همچنین با نام SPEC-06 به همراه LED تک رنگ سفید (مدل سفید) یا LED تک رنگ قرمز (مدل مشکی) نیز در دسترس است. کیس‌های SPEC-06 RGB و SPEC-06 سری CORSAIR Carbide Series به ترتیب با قیمت ۸۹.۹۹ و ۷۹.۹۹ دلار از طریق فروشگاه‌ها و توزیع‌کنندگان مجاز کورسیر در سراسر جهان قابل خریداری است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده