نویسنده: مهرداد داودی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۵

سریال تلویزیونی پدر، اسپین آف سریال تنهایی لیلا است

حامد عنقا، نویسنده سریال «پدر»، می‌گوید این سریال مانند سریال Better Call Saul که اسپین آف سریال Breaking Bad بود، اسپین آف سریال تنهایی لیلا است.

پخش سریال پدر که در ابتدا قرار بود در ماه رمضان روی آنتن برود، چند روزی است که از شبکه دوم سیما آغاز شده است. به تازگی و طبق جدیدترین اخبار سینمای ایران، حامد عنقا، نویسنده این سریال اعلام کرده که سریال تلویزیونی پدر، اسپین‌آف سریال تنهایی لیلا است؛ همانطور که سریال Better Call Saul اسپین‌آف سریال Breaking Bad محسوب می‌شود. عنقا در این باره می‌گوید:

ما چند سال پیش سه گانه‌ای با محور خانواده و عشق را کلید زدیم که «تنهایی لیلا» اولین قسمت از این فکر و ایده‌ها بود که خداراشکر مورد استقبال قرار گرفت. «پدر» نیز با اینکه هیچ ارتباطی با قصه و ماجراهای آن سریال ندارد اما در همان امتداد است و شخصیت لیلا اینجا هم آورده شده است. در سریال بعدی هم ما کاراکتر لیلا را از زاویه‌ی دیگری خواهیم داشت. اما اینجا با محوریت خانواده، پدر و اتفاقات دیگری کار ادامه دارد.

او در ادامه می‌گوید:

اگر بخواهیم به شکلی غربی به این موضوع نگاه کنیم انگار که «پدر» اسپین آفی از «تنهایی لیلا» است. اسپین آف‌ها سریال‌هایی هستند که یکی دو شخصیت آن از مجموعه محبوب دیگری آمده‌اند و سریال مجزای دیگری دارند؛ مثل اتفاقی که پس از ساخت سریال «برکینگ بد» رخ داد و سریال مجزای «بتر کال سال» ساخته شد.

سریال پدر درباره‌ی دل‌بستن یک جوان مذهبی به فردی است که عقایدی متفاوت با او دارد. در این سریال بازیگرانی مانند مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رئیسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطان‌زاده، سید حسام میثاق، بیژن امکانیان و ریحانه پارسا به ایفای نقش می‌پردازند.

نظر شما کاربران زومجی درباره صحبت‌های حامد عنقا چیست؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده