نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۴۴

تام هاردی از دلیل ایفای نقش ونوم گفت

تام هاردی در مصاحبهٔ جدید خود چنین گفت که نقش شخصیت ونوم را به دلیل علاقهٔ فرزندش به این شخصیت کمیکی پذیرفته است.

در جریان برگزاری نمایشگاه کامیک کان 2018 سن دیگو، سایت وِرایتی مصاحبه‌ای کوتاه با تام هاردی داشت و از وی دلیل انتخاب پذیرش نقش ونوم را پرسید که با پاسخ جالبی از سوی این بازیگر انگلیسی همراه بود.

زمان زیادی تا اکران فیلم جدید کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) که برگرفته از کمیک است، نمانده و طرفداران مارول پس از انتشار دومین تریلر رسمی فیلم Venom، بی‌صبرانه منتظر تماشای ساختهٔ جدید سونی پیکچرز هستند. تام هاردی، بازیگر انگلیسی سینمای هالیوود، در فیلم Venom (ونوم)، نقش شخصیت ادی براک ملقب به ونوم را ایفا خواهد کرد و حال از دلیل اصلی پذیرش این نقش سخن گفته است. وی در مصاحبهٔ جدید خود چنین گفت که علاقهٔ فراوان پسرش به شخصیت ونوم، وی را علاقمند به بررسی این شخصیت و در نهایت پذیرش این نقش کرده است. وی گفت که فکر می‌کرد پس از حضور در فیلم The Dark Knight Rises (شوالیه تاریکی برمی‌خیزد)، محصول سال ۲۰۱۲ به کارگردانی کریستوفر نولان و ایفای نقش شخصیت بِین، کارش با دنیای ابرقهرمانان تمام شده است تا اینکه پسرش وی را با ونوم آشنا می‌کند و گویا نظر فرزندان تأثیر زیادی روی کار حرفه‌ای برخی والدین دارد.

venom

در ویدئو کلیپی که در این رابطه منتشر شده است، تام هاردی در رابطه با این موضوع چنین گفت:

پسرم با یک شخصیت خاص پیشم آمد که کاملاً مشخص بود شدیداً عاشق آن شخصیت است و من هم نگاهی به آن شخصیت انداختم. و بعد هم معجزه رخ داد و فیلمنامه کار به ناگاه از ناکجا ظاهر شد؛ فیلمنامه‌ای که محشر بود. چون سابقهٔ بازی در نقش‌های ابرقهرمانی را در فیلم The Dark Knight Rise کریستوفر نولان داشتم، از جنبه‌هایی کار خود را با این ژانر تمام‌شده می‌دانستم. اما هنگامی که پیشنهاد ایفای نقش شخصیت ونوم به من داده شد و از آن جایی که موضوع علاقهٔ پسرم به شخصیت ونوم نیز در این میان بود و اینکه این شخصیت چقدر باحال بود، بسیار هیجان‌زده شدم و تصمیمم را گرفتم که حتماً این کار را انجام خواهم داد.

همچنین روبن فلیشر، کارگردان فیلم Venom در رابطه با درجهٔ سنی این فیلم گفت:

باید ببینیم چه می‌شود. منظورم این است که باید منتظر نامهٔ اداری این موضوع بمانیم و خب تا آن زمان، چیزی مشخص نیست و در حال حاضر درجهٔ سنی در نظر گرفته‌شده برای فیلم، اعلام نشده است.

از صحبت‌های روبن فلیشر این‌طور برداشت می‌شود که احتمال درجهٔ سنی R گرفتن فیلم ونوم وجود دارد و با توجه به دومین تریلر منتشرشده از این فیلم، این امر بعید نیست.

تام هاردی در نقش ادی براک ملقب به ونوم، وودی هارلسون به احتمال فراوان در نقش کارنیج، ریز احمد در نقش دکتر کارلتون دریک، میشل ویلیامز در نقش انه وینگ (همسر سابق ادی براک)، رید اسکات در نقش پاتریک مولیگان (شایعه) و جنی اسلیت در نقش یک دانشمند، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Venom حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کار نوشتن فیلمنامه اصلی فیلم Venom بر عهده اسکات روزنبرگ و جف پینکنر بوده که توسط کلی مارسل، نویسنده فیلم Saving Mr. Banks (نجات آقای بنکس)، بازنویسی شده است. فیلم Venom قرار است در تاریخ ۵ اکتبر ۲۰۱۸ (۱۳ مهرماه ۱۳۹۷) روی پرده‌ٔ سینما برود. لودویگ گورانسون، آهنگساز تحسین شده فیلم Black Panther (بلک پنتر)، وظیفه نوشتن و ساخت موسیقی متن فیلم مستقل شخصیت ونوم را بر عهده دارد.

 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده