نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۹

تریلر انگلیسی انیمه Dragon Ball Super: Broly منتشر شد

به‌تازگی اولین تریلر انگلیسی زبان انیمه دراگون بال سوپر: برولی (Dragon Ball Super: Broly)‌ در مراسم کامیک کان منتشر شد که ما در آن شاهد مبارزه‌های بزرگی هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی فانیمیشن (Funimation) در طی پنل اختصاصی خود در مراسم کامیک کان سن دیگو ۲۰۱۸، اولین تریلر انگلیسی زبان انیمه Dragon Ball Super: Broly (دراگون بال سوپر: برولی) را به نمایش گذاشت. این فیلم که اولین قسمت از مجموعه‌ی دراگون بال سوپر و دراگون بال قرن بیستم محسوب می‌شود، اوایل ماه جاری میلادی معرفی و مدت خیلی کمی بعد از معرفی، تاریخ اکران غربی آن هم مشخص شد. در این تریلر ما شاهد حضور شخصیت شرور اصلی داستان یعنی برولی و همچنین شخصیت‌های دیگر هستیم که ممکن است با یکدیگر به مبارزه بپردازند. در انتهای همین مطلب شما می‌توانید این تریلر انگلیسی زبان را مشاهده یا دانلود کنید.

ما در این انیمه شاهد حضور شخصیت‌هایی همچون گوکو، وجیتا، بیروس و فریزا (از جمله گلدن فریزا) هستیم. همچنین قرار است ما در این انیمه، مبارزه‌ی برولی با گوکو، وجیتا و فریزا را در جنگ‌های جداگانه‌ای شاهد باشیم. این تریلر، با صحنه‌ی مرموزی از دمِ سایان به اتمام می‌رسد.

براساس گزارش منتشر شده‌ی سابق از پیام خالق مجموعه‌ی دراگون بال یعنی آکیرا توریاما، این انیمه دارای «مبارزه خشن و شدید» و همچنین «مسیرهای سرنوشتی که منجر به یک رویارویی و برخورد بین گوکو، وجیتا و برولی می‌شود» است. این یادداشت همچنین به این موضوع اشاره می‌کند که «انیمه دراگون بال سوپر: برولی شامل نیروی فریزا و تاریخ سایان‌ها است که همین موضوع می‌تواند به همه چیز یک ارتباط بزرگ داشته باشد. بعدها مشخص می‌شود که محتوای داستان این انیمه بسیار بزرگ، چشمگیر و دراماتیک است.»

براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، انیمه دراگون بال سوپر: برولی قرار است در ماه ژانویه سال ۲۰۱۹ به سینماهای آمریکای شمالی بیاید؛ درست یک ماه بعد از اکران آن در کشور ژاپن. این انیمه به بعد از انیمه سریالی دراگون بال سوپر ارتباط دارد. انیمه سریالی Dragon Ball Super پخش خود را در سال ۲۰۱۵ آغاز کرد و چندی پیش کار خود را به پایان رساند. البته لازم به ذکر است که نسخه‌ی انگلیسی زبانِ آن همچنان در حال پخش است.

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده