// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

نسخه سوییچ بازی Monster Hunter میزبان محتویات Legend of Zelda می‌‌شود

کپکام اعلام کرد که نسخه آمریکای شمالی بازی Monster Hunter Generations Ultimate میزبان محتویات کراس اور از Legend of Zelda: Breath of the Wild می‌شود.

بازی Monster Hunter Generations Ultimate سال گذشته در ژاپن برای نینتندو سوییچ منتشر شد و محتویات کراس اور Legend of Zelda: Breath of the Wild به آن راه یافت. گفتنی است که ماه آینده مصادف می‌شود با عرضه این بازی در اروپا و آمریکای شمالی و حال سازندگان در کمپانی کپکام اعلام کردند که محتویات زلدا برای بازیکنان آمریکای شمالی در نظر گرفته شده است. سازندگان ضمن اعلام این خبر تریلری نیز منتشر کردند که محتویات یاد شده را به معرض نمایش قرار می‌دهد.

زره Breath of the Wild آگوست سال پیش در نسخه ژاپنی این بازی دیده شد. بازیکنان در بازی توانستند از آیتم‌های لینک همچون Champion’s Tunic بهره‌مند شوند. در آن سو شکارچیان با کمان Ancient Bow به شکار هیولاها رفتند و حتی توانستند به حیوان همراه خود لباس Korok را بپوشانند.

کپکام در طول زمان کاری خود سعی کرده‌ است که با همکاری دیگر استودیوها آیتم‌های کراس اور به مجموعه Monster Hunter اضافه کند. نسخه پیشین این بازی که روی نینتندو 3DS منتشر شده است شامل آیتم‌هایی از بازی‌های Metroid، Fire Emblem و Star Fox می‌شود. در آن سو بازیکنان Monster Hunter World محتویاتی از Street Fighter ،Devil May Cry و Horizon Zero Down دریافت کردند.

Ultimate در واقع نسخه گسترش یافته بازی Monster Hunter Generations است که روی 3DS منتشر شده است. محتویات اضافی همچون دو Hunting Style‌ جدید با نام‌های Alchemy و Valor، یک باس فایت پایانی جدید و Elder Dragon در این بازی دیده می‌شود. در آن سو حتی بازیکنان می‌توانند به ماموریت‌های G Rank نیز ملحق شوند که شامل هیولاهای قوی‌تر می‌شود.

بازی Monster Hunter Generation در تاریخ ۲۸ آگوست (۶ شهریور ماه) در آمریکای شمالی و اروپا منتشر می‌شود. کسانی که بازی Monster Hunter Generations را روی 3DS در اختیار دارند می‌توانند فایل‌های ذخیره خود را به کنسول سوییچ خود انتقال دهند و ادامه بازی را روی آن انجام دهند. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر این بازی را تماشا کنید و نگاهی به آیتم‌های کراس اور بیندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده