نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

تریلر فصل نهم سریال The Walking Dead؛ آخرین حضور اندرو لینکلن در نقش ریک

در ادامه‌ی مراسم کامیک کان سن دیگو، اندرو لینکلن رسما اعلام کرد که فصل نهم سریال مردگان متحرک (The Walking Dead) آخرین فصلی است که او در آن ایفای نقش می‌کند.

شخصیت ریک گرایمز که مدت بسیار زیادی پروتاگونیست سریال The Walking Dead (مردگان متحرک) محسوب می‌شد، ممکن است دیگر زمان زیادی را در دنیای واکرها نگذراند. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اندرو لینکلن بازیگر نقش شخصیت ریک گرایمز، در طی پنلی در مراسم کامیک کان سن دیگو سال ۲۰۱۸، رسما اعلام کرد که بعد از پایان پخش فصل نهم سریال مردگان متحرک، این مجموعه را ترک خواهد کرد.

در پی انتشار تریلر فصل نهم سریال The Walking Dead، گمانه زنی‌هایی درباره‌ی اینکه اندرو لینکلن در آینده‌ای نزدیک قرار است این مجموعه را ترک کند، زده شد. زمانی که از رابرت کرکمن، نویسنده‌ی کتاب‌های کمیک مردگان متحرک، درباره‌ی خروج لینکلن از تیم بازیگری پرسیده شد، هیچ چیزی را تایید یا رد نکرد اما اینگونه پاسخ داد: «اینطور به نظر می‌رسد».

کرکمن در ادامه‌ی صحبت‌های خود گفت:

اندرو لینکلن از همان قسمت‌های ابتدایی سریال، داستان را هدایت می‌کرد و علی رغم اینکه با توجه به نحوه‌ی صحبت کردن ریک (لهجه‌ی جنوبیِ او) شما ممکن است به چه چیزی فکر کنید، باید گفت که لینکلن در واقع اهل انگلستان است. او هر سال برای فیلمبرداری این مجموعه که در جورجیا انجام می‌شود، باید خانواده‌ی خود را ترک کند. او هم یک انسان است. او فردی است که من تقریبا به مدت ۱۰ سال می‌شناسم و واقعا او را دوست دارم. لینکلن مدت زیادی است که به دور از خانواده‌ی خود در جورجیا زحمت کشید و عرق ریخت.

اندرو لینکلن هم به نوبه‌ی خود، خداحافظی احساسی‌ای را با طرفداران خود در مراسم کامیک کان سن دیگوی امسال انجام داد و برای تجربه‌ای که در این مجموعه داشته، از شورانرهای مجموعه و همچنین طرفداران تشکر کرد. لینکلن در این مراسم، در طی صحبت‌های خود گفت:

این فصل، آخرین فصلِ من خواهد بود. من عاشق این سریال هستم و ارزش و معنی بسیار زیادی برای من دارد. من عاشق افرادی هستم که این مجموعه تلویزیونی را تولید کردند. من قول می‌دهم گریه نکنم زیرا من به اندازه‌ی کافی مقابل دوربین این مجموعه گریه کرده‌ام. من همچنین به‌شدت شیفته‌ی افرادی هستم که این سریال را تماشا می‌کردند، شما مردم. این دوران، فوق‌العاده‌ترین، شگفت‌انگیز‌ترین و زیباترین تجربه‌ی تاریخ کاریِ من بود که در این تیم تجربه کردم؛ آن هم به خاطر شما.

شما می‌توانید جدیدترین تریلر فصل نهم سریال The Walking Dead را در زیر تماشا کنید:

دانلود از آپارات


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده