نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۹

بازی The Culling 2 از فروشگاه ها حذف خواهد شد

استودیو زاوینت از حذف بازی The Culling 2 از تمام فروشگاه‌ها و پشتیبانی دوباره از نسخه اول بازی The Culling خبر داد.

پس از شکست فاجعه‌باری که بازی The Culling 2 با انتشار در هفته گذشته تجربه کرد، سرنوشت استودیو زاوینت گیمز در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت. این استودیو گفته بود که پیش از آگاه کردن طرفداران از وضع فعلی باید به ارزیابی شرایط اقدام کند و سپس آن را برای بازیکنان توضیح دهد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Xaviant ویدیو جدیدی را به منظور اطلاع‌رسانی قدم بعدی استودیو با طرفداران که در بر دارنده تغییرات عدیده‌ای است، به اشتراک گذاشته است. برای شروع، جاش وَن ولد، مدیر عملیات استودیو زاوینت اعلام کرد که بازی The Culling 2 از تمام فروشگاه‌های دیجیتالی در هر سه پلتفرم ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر حذف می‌شود. همچنین پول کسانی که هفته گذشته بازی The Culling 2 را تهیه کرده‌اند، بازگردانده خواهد شد.

ون ولد گفت که طی هفته گذشته استودیو زاوینت متوجه شد بازی The Culling 2 هرگز آن چیزی که جامعه طرفداران می‌خواستند نبوده است و این بازی در حد و اندازه یک دنباله ارزشمند برای نسخه اصلی ظاهر نشده است. او در ادامه به این موضوع اشاره کرد که تیم سازنده مشتاق است تا تغییراتی را در بازی The Culling که در سال ۲۰۱۶ شاهد انتشار آن بودیم و توسعه‌دهندگان به بازخوردهای طرفداران اعتنایی نمی‌کردند، اعمال کند. به دلیل بی‌توجهی به بازخوردها بود که توسعه‌دهندگان تصمیم به ساخت دنباله‌ای تمام عیار برای بازی گرفتند و در حال حاضر به اشتباه بودن این کار پی برده‌اند.

با تمام این تفاسیر، استودیو زاوینت اعلام کرده است که از این پس تمرکز خود را روی نسخه روز اول بازی The Culling معطوف خواهد کرد و در آینده به پشتیبانی از آن ادامه خواهد داد. استودیو Xaviant در اصل دکمه ریست را می‌فشارد و نسخه اصلی بازی The Culling را که در ماه مارس سال ۲۰۱۶ منتشر شد، در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. این بازی در هفته جاری کار خود را در سرورهای آزمایشی زاوینت آغاز می‌کند و بازیکنان می‌توانند به صورت رایگان به تجربه آن بپردازند.

در حالی که بازیکنان می‌توانند باری دیگر به تجربه بازی The Culling اقدام کنند، جاش وَن ولد اظهار داشت که استودیو زاوینت به تغییر تازه‌ترین نسخه بروزرسانی بازی می‌پردازد تا به بازیکنان نشان دهد این بازی در زمان عرضه اولیه چگونه بوده است. ون ولد در انتها گفت که او و تیم سازنده در طول فرایند ساخت نسخه دوم درس‌های بزرگی گرفته‌اند و آماده هستند تا در آینده این تجربیات را به نسخه اول بازی منتقل کنند. شما می‌توانید ویدیو کامل صحبت‌های جاش وَن ولد درباره برنامه‌های آتی استودیو زاوینت را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده