// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۸

بازی های رایگان ماه آگوست Twitch Prime اعلام شد

توییچ بازی‌های رایگانی را که اعضای سرویس توییچ پرایم در ماه آگوست به آن‌ها دسترسی خواهند داشت، اعلام کرده است. 

یکی از بخش‌های سرویس Twitch Prime که به‌واسطه آن می‌توانید بدون مزاحمت تبلیغات به تماشای محتوای مورد‌نظر خود بپردازید، امکان دسترسی رایگان به بازی‌ها و آیتم‌های درون بازی مختلف است. ماه جولای برای اعضای سرویس ذکر شده، بازه زمانی تکرار نشدنی و فوق‌العاده‌ای بود؛ زیرا در این ماه به مناسبت Prime Day، تعداد ۲۱ بازی در اختیار این دسته از بازیکنان قرار گرفت که بازی‌هایی همچون Pillars of Eternity: Definitive ،Broken Age و The Red Strings Club را شامل می‌شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، توییچ بازی‌های رایگان ماه آگوست را اعلام کرده است.

با استناد به اعلام توییچ اعضای سرویس توییچ پرایم می‌توانند در بازه زمانی یکم تا ۳۱ ماه آگوست (۱۰ مرداد تا ۹ شهریور) هفت بازی رایگان این سرویس یعنی بازی‌های Antihero ،Death Squared ،Jotun: Valhalla Edition ،SteamWorld Dig و باندل Wizardry (شامل بازی‌های Wizardry 6 ،Wizardry 7 و Wizardry 8) را تجربه کنند. 

بازی های رایگان ماه آگوست سرویس Twitch Prime

در بازی Antihero که در سبک استراتژی نوبتی و از لحاظ مقطع زمانی در دوره ویکتوریایی ساخته شده است، وظیفه دارید با استفاده از گروهی از دزدان خیابانی و خلاف‌کاران خشن، امپراتوری مجرمانه خود را ایجاد کنید. بازی Death Squared، محصول استودیو SMG در سبک پازل است که در آن باید مکعب‌ها را از نقطه A به نقطه B برسانید. علاوه بر انجام بازی به صورت انفرادی، می‌توانید این بازی را به صورت چند‌نفره تا سقف چهار نفر تجربه کنید.

بازی Jotun: Valhalla Edition برای علاقه‌مندان به اسطوره‌شناسی نورس بدون شک جذاب و لذت‌بخش خواهد بود. در این بازی در قالب تورا که یک جنگجو است، باید در محیط‌هایی که به زیبایی طراحی شده‌اند، کاوش کنید و برای اثبات خود به خدایان، پازل‌ها را حل کنید. بازی SteamWorld Dig شما را به زیر زمین می‌برد؛ جایی که دشمنان در کمین شما هستند و با پیدا کردن گنج‌های ارزشمند می‌توانید توانایی‌های خود را ارتقا دهید. باندل Wizardry که شامل سه‌گانه Dark Savant است، مجموعه‌ای از بازی‌های نقش آفرینی اول شخص است که در سال‌های ۱۹۹۰ تا ۲۰۰۱ در دسترس مخاطبین قرار گرفته است. 

سرویس توییچ پرایم، ویژگی‌ای است که کمپانی آمازون برای اعضای سرویس Amazon Prime در نظر گرفته است. اعضای سرویس مذکور می‌توانند با لینک کردن حساب کاربری خود در آمازون پرایم با حساب کاربری توییچ، از مزایای سرویس Twitch Prime از جمله بازی‌های رایگان ماهیانه بهره‌مند شوند. زمانی که هفت بازی‌ رایگان ماه آگوست را به حساب کاربری خود اضافه کردید، این بازی‌ها برای همیشه متعلق به شما خواهند بود و حتی با لغو عضویت آمازون پرایم هم از دسترس خارج نمی‌شوند. 


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده