// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

با تجربه خود در بازی The Division، در The Division 2 پاداش کسب کنید

کاربران بازی The Division با آزاد سازی Shieldها، می‌توانند سطح Tier خود را در بازی The Division 2 ارتقا بدهند.

بازی The Divison در زمان عرضه نتوانست کاربران را جذب خود کند و پس از مدتی تکراری شد؛ اما کمپانی یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر بازی The Division، با مدیریت درست بسته‌های الحاقی و آپدیت‌های مختلف، توانست محتویات زیادی را به The Division اضافه کند تا کاربران بیش از پیش سرگرم شوند و همیشه موارد تازه‌ای برای تجربه کردن وجود داشته باشد؛ حتی حال که یوبی سافت در حال آماده سازی بازی The Division 2 است، باز مواردی را تدارک دیده است تا بازیکنان به سراغ تجربه‌ نسخه‌ی اول بروند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی یوبیسافت در وبسایت رسمی خود نوشته است که کاربران با تجربه‌ی بازی The Division، می‌توانند پاداش‌های متفاوتی را در بازی The Division 2 کسب کنند. در دنیای The Division، شیلدها (Shield) تقدیرهای ویژه‌ای هستند که از طریق انجام مراحل خاص کسب می‌شوند. در بازی The Division با آزاد سازی شیلد‌ها، ۲۰۰۰ فونیکس کردیت، سه کلید Cypher، یک اسلحه اکزوتیک و موارد دیگری را کسب می‌کنید.

حال ذکر شده است که علاوه‌بر پاداش‌های ذکر شده، کاربرانی که شیلد آزاد کنند، می‌توانند سطح Tier خود در بازی The Division 2 را بالا ببرند. از طرفی هر Tier یک پاداش دارد که به شرح زیر است.

  • Tier 1 - پوسته اسلحه
  • Tier 2 - لباس و پچ
  • Tier 3 - رنگ Gear و Emote
  • Tier 4 - تروفی و تانت‌

به عبارتی هر ماه یک شیلد و ماموریت مخصوص‌اش در دسترس قرار می‌گیرد که به Sacred Shield معروف است. از طرفی این ویژگی مختص به بسته الحاقی Underground بازی The Division است. از این‌رو بسته الحاقی ذکر شده تا چهارشنبه همین هفته، سه مرداد ماه (۲۵ جولای) به صورت رایگان در دسترس تمامی کابران بازی The Division قرار گرفته است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده