نویسنده: فریده صالحی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۶

سریال Buffy The Vampire Slayer بازسازی می‌شود

به‌تازگی کمپانی فاکس قرن بیستم اعلام کرد که قرار است یک نسخه‌ی بازسازی از سریال محبوب بافی قاتل خون آشام‌ها (Buffy The Vampire Slayer) ساخته شود.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری هالیوود ریپورتر در یکی از گزارش‌های جدید خود عنوان کرد که قرار است یک نسخه‌ی بازسازی از سریال Buffy The Vampire Slayer (بافی قاتل خون آشام‌ ها) ساخته شود که می‌تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران شخصیت خون‌آشام‌کش جذاب جوان این داستان و همچنین جاس ویدون باشد. هالیوود ریپورتر اعلام کرد که بخش تلویزیونی کمپانی فاکس قرن بیستم، مدت زیادی است که ایده‌ی ساخت این بازسازی را در سر دارد اما صحبت‌ها و مذاکره‌های جدی که در واقع باعث شد این پروژه وارد مرحله‌ی بعدی تولید خود شود، از پاییز سال ۲۰۱۷ آغاز شده است. همچنین حالا که کمپانی سازنده یک نویسنده را هم برای این پروژه استخدام کرده، می‌توان گفت که دیگر همه چیز در حال آغاز شدن است.

جاس ویدون، در گذشته در طی یکی از مصاحبه‌هایش، ترس و دلهره‌ی خود را برای تولید یک نسخه‌ی بازسازی از سریال بافی قاتل خون آشام‌ها اعلام کرد و گفت:

خوشبختانه بازیگران من هنوز عالی به نظر می‌رسند. اما من اصلا نگران کهنه شدن و از کار افتادگی آن‌ها نیستم، بلکه نگران از کار افتادگی و قدیمی شدن خودم به عنوان یک داستان نویس هستم. شما نمیخواهید این احساس را داشته باشید که بهتر است قبل از دوباره دعوت شدن، مکان یا تیمی را ترک کنید.

اما حالا با توجه به اینکه کمپانی سازنده نویسنده‌ی جدیدی را استخدام کرده و این سریال مراحل خود را طی می‌کند، به نظر می‌رسد که ویدون دیگر به این ترس و دلهره‌اش بهایی نمی‌دهد و آن را کنار گذاشته است. جاس ویدون قرار است در پروژه تولید این مجموعه تلویزیونی، نقش تهیه کننده اجرایی را داشته باشد. علاوه بر ویدون، مونیکا اوسو برین که در سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد) با او همکاری کرده بود، به این پروژه اضافه شده و قرار است نویسندگی و تهیه کنندگی را برعهده داشته باشد. اوسو برین همچنین نقش شورانر را هم برعهده دارد. او در طی سال‌های فعالیت خود، سابقه‌ی نویسندگی و شورانری را برای چندین مجموعه تلویزیونی مانند سریال Midnight, Texas (نیمه شب، تگزاس) برعهده داشته است. تا به این لحظه، هنوز هیچ فیلمنامه‌ی رسمی‌ای اعلام نشده است. این سریال هنوز هیچ کارگردان و بازیگر مناسبی که نقش بافی را ایفا کند، پیدا نکرده است. به همین دلیل پروژه هنوز در مراحل اولیه‌ی خود به سر می‌برد.

لحن و تن این مجموعه تلویزیونی، اینگونه توسط تهیه کنندگان توصیف شده است:

درست همانند دنیای ما، به‌شدت متنوع خواهد بود و همانند نسخه‌ی اصلی، برخی از جنبه‌های سریال، می‌تواند به عنوان استعاره‌ای برای مشکلاتی که همه ما امروزه با آن درگیر هستیم، دیده شود.

این تهیه کنندگان همچنین اعلام کردند که قصد دارند یک بازیگر آمریکایی آفریقایی را برای ایفای نقش بافی استخدام کنند. این سریال، هنوز هیچ شبکه‌ای برای پخش پیدا نکرده است اما به نظر می‌رسد که تیم تولید اصلا برای پیدا کردن یک شبکه‌ی مناسب مشکلی نداشته باشند زیرا سریال Buffy The Vampire Slayer یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین مجموعه‌های زمانِ خودش بود و قطعا خیلی‌ها خواستار خرید حق پخش آن هستند.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده