نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

تاریخ انتشار بازی Brawlout برای پلی‌ استیشن 4 مشخص شد

استودیو انگری ماب گیمز از انتشار بازی مبارزه‌ای Brawlout در ماه آینده برای کنسول پلی استیشن 4 خبر داد.

بازی مبارزه‌ ای Brawlout که از زمان عرضه در سال گذشته پیشرفت زیادی در توسعه داشته است، تجربه مبارزه اکشن سرعتی را برای بازیکنان فراهم  می‌کند. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این بازی ماه آینده در دسترس کاربران پلی استیشن 4 نیز قرار می‌گیرد.

استودیو انگری ماب گیمز اعلام کرد که بازی Brawlout در تاریخ سی مردادماه (۲۱ آگوست) با قیمت ۱۹.۹۹ دلار برای کنسول PS4 منتشر خواهد شد. بازیکنان از حالا می‌توانند بازی Brawlout را با تخفیف به قیمت ۱۷.۹۹ دلار پیش خرید کنند که انجام این کار یک تِم پویا شامل دو شخصیت اصلی بازی یعنی Olaf Tyson و Paco و دو پوسته انحصاری کاراکترها با نام Mascot Feathers و Mighty Paco را در اختیار می‌گذارد.

استودیو Angry Mob Games کاراکتر مهمان بعدی بازی Brawlout را در کنار اعلام زمان انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی معرفی کرد. این کاراکتر‌های ویژه یوکا و لیلی از بازی پلتفرمر Yooka-Laylee هستند که سال گذشته شاهد انتشار آن بودیم و شامل بسیاری از حرکات سازگار با بازی Brawlout از جمله Lizard Leap، Buddy Slam و Sonar Splosion خواهند بود.

بازی Brawlout در حال حاضر برای کاربران نینتندو سوییچ و کامپیوتر در دسترس است و ماه آینده برای پلی استیشن 4 منتشر خواهد شد. نسخه ایکس باکس وان بازی در دست ساخت قرار دارد و در اواخر سال جاری میلادی شاهد انتشار آن خواهیم بود. شما می‌توانید تریلر جدید بازی Brawlout را در ادامه مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده