نویسنده: یونس بهرامی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

بازی No Man's Sky میزبان چالش‌ ها و مراحل هفتگی خواهد شد

سازندگان بازی No Man's Sky همچنان به گسترده‌تر کردن و بهینه‌تر کردن بازی خود ادامه می‌دهند؛ بر اساس همین موضوع قرار است تا به‌طور هفتگی مراحل و چالش‌های جدید به بازی اضافه شود. 

برای بازی No Man's Sky این ماه آپدیت بزرگی عرضه خواهد شد و قابلیت‌های جدیدی را به آن اضافه خواهد کرد، اما هلو گیمز (Hello Games)، استودیوی سازنده‌ی بازی، از گسترده‌تر کردن بازی علمی تخیلی خود دست نخواهد کشید. آن‌ها قصد دارند تا بعد از عرضه شدن آپدیت بزرگی به نام Next، با اضافه کردن چالش‌ها و محتوای هفتگی به حمایت از بازی ادامه دهند. 

شان مورای، خالق این بازی، در مصاحبه با وب‌سایت IGN اعلام کرد که بعد از عرضه‌‌ی آپدیت Next برنامه‌شان این است که محتوای جدیدی را به صورت هفتگی به بازی No Man's Sky اضافه کنند. مورای درباره‌ی این محتواهای جدید می‌گوید:

آن‌ها نه شبیه لوت باکس‌ها هستند و نه شبیه پرداخت‌های درون برنامه‌ای، آن‌ها کاملاً رایگان خواهند بود و شامل مراحل و رویدادهایی می‌شوند که بازیکن‌ها می‌توانند آن‌ها را انجام دهند. 

هلو گیمز هنوز مشخص نکرده که این مراحل و محتوای جدید به چه شکلی خواهند بود، اما وب‌سایت IGN گزارش داده است که تمرکز آن بیشتر روی اکتشافات است. بازیکن‌ها هم با شرکت در این مراحل و رویدادها، آیتم‌های مختلفی را به‌عنوان جایزه دریافت می‌کنند. 

در کنار این آپدیت بزرگ، هلو گیمز یک وب‌سایت Galatic Atlas را راه‌اندازی می‌کند که به بازیکن‌ها اجازه می‌دهد تا رویدادها را به‌طور همزمان روی نقشه‌ی کائنات بازی ببینند. در صورت تمایل، می‌توانند نقاطی از این کهکشان را که برایشان جالب بوده است علامت‌گذاری کنند تا بقیه‌ی بازیکن‌ها به سمت آن‌ها بروند. انتظار می‌رود که این وب‌سایت در تاریخ ۲۹ تیر سال ۱۳۹۷ (مصادف با ۲۰ جولای سال ۲۰۱۸) راه‌اندازی شود. 

آپدیت Next برای بازی No Man's Sky، چیزهایی را اضافه خواهد کرد که طرفدارها خواستار آن بودند. بزرگ‌ترین تغییری که طرفدارها می‌خواستند، گسترده‌تر کردن بخش چندنفره است که اجازه می‌دهد تا بازیکن‌ها با گروه کوچکی از دوستان خود یا افراد غریبه، به اکتشاف در این کائنات بپردازند. علاوه بر این، با آپدیت جدید می‌توانید بازی را از زاویه دید سوم شخص انجام دهید، به فضاپیمای خود دستوراتی بدهید و از تعدادی ویژگی دیگر که باعث ارتقا گرافیک و گیم‌پلی بازی خواهد شد لذت ببرید. 

No Man

بازی No Man's Sky در روز عرضه‌ی خود شکست خورد و نتوانست ویژگی‌هایی را که در تبلیغات به مخاطبین نشان داده بود در بازی نهایی پیاده‌سازی کند و حتی به اتهام تبلیغات دروغین از سازندگانش شکایت شد که البته با تبرئه هلو گیمز پایان یافت. اما سازندگان از آن زمان در تلاش بوده‌اند تا این شکست را با آپدیت‌های مختلف جبران کنند و در این زمینه، حداقل تا اینجا، موفقیت‌آمیز عمل کرده و توانسته‌اند جوابگوی درخواست‌های طرفدارها باشند. 

آن‌ها قبل از معرفی آپدیت Next، حدود دو سال پیش آپدیت بزرگ دیگری را عرضه کردند که قابلیت ساخت پایگاه را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کرد. سپس در آپدیت دیگری به نام Path Finder، یک وسیله‌ نقلیه‌ی جدید به بازی اضافه کردند. البته این‌ها تنها تغییراتی نبودند که انجام شدند، بلکه آپدیت‌های بزرگ‌تری هم عرضه شد. برای دیدن تمام تغییرات بازی از روز اول انتشار تا الآن، می‌توانید تریلری که خود سازندگان به‌طور رسمی منتشر کرده‌اند را ببینید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده