نویسنده: رضا علمی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۱

پخش نمایشی ویژه از بروس اسپرینگستین از نتفلیکس

سرویس استریم نتفلیکس قرار است برنامه‌ای ویژه از نمایش معروف بروس اسپرینگستین افسانه‌ای را با عنوان «بروس اسپرینگستین روی صحنه برادوی» پخش کند.  

سرویس استریم نتفلیکس تصمیم به پخش ویژه برنامه‌ای از نمایش معروف و طولانی «بروس اسپرینگستین روی صحنهٔ برادوی» بروس اسپرینگستین، خواننده، نوازندهٔ گیتار و آهنگساز افسانه‌ای و بسیار محبوب موسیقی راک و فولک آمریکایی را دارد. این ویژه برنامه برای پخش در تاریخ ۱۵ دسامبر سال جاری (۲۴ آذر ماه) برنامه‌ریزی شده است و در مورد اجرای شب آخر بروس اسپرینگستین که طرفداران وی را با لقب «رئیس بزرگ» می‌شناسند، یعنی اجرای وی در تئاتر والتر کِر منطقهٔ منهتن شهر نیویورک، خواهد بود.

تد ساراندوس، رئیس بخش تولید محتوای سرویس استریم نتفلیکس در بیانیه‌ای راجع به این ویژه برنامه چنین گفت:

بسیار هیجان‌زده‌ایم که اجرای معروف بروس اسپرینگستین را به نتفلیکس می‌آوریم؛ استاد داستان‌سرایی، فردی انسان‌دوست و صدای تمامی آدمیان. این تجربهٔ پیشگامانه، مرزهای صحنه‌های تئاتر، کنسرت‌های موسیقی و دنیای فیلم را به چالش می‌کشد و بینندگان جهانی سرویس ما را با خصوصیات درونی و اخلاقی بزرگ‌ترین نماد فرهنگی دوران ما، آشنا می‌کند.

جان لندائو، مدیر برنامهٔ قدیمی بروس اسپرینگستین نیز در این رابطه چنین گفت:

هدف از پخش این فیلم، نمایش اجرای بی‌نظیر و تکرارنشدنی بروس اسپرینگستین به تمامی طرفداران پروپاقرص و همیشگی‌اش است. از دیگر مزایای این تصمیم این است که سرویس استریم نتفلیکس بستری مجازی و جهانی را مهیا ساخته که بسیار برای طرفداران جهانی بیشمار بروس اسپرینگستین مهم و حائز اهمیت است. تد ساراندوس و تمامی اعضای کمپانی نتفلیکس، با ساخت نسخهٔ فیلم‌گونه‌ی اجرای «بروس اسپرینگستین روی صحنهٔ برادوی»، نهایت تعهد شخصی و احترام را به بروس اسپرینگستین ابراز داشتند.

Big Boss

این ویژه برنامه به جایزه ویژه مراسم تونی سال 2018 که به بروس اسپرینگستین اهدا شد نیز اشاره دارد و همچنین میکس برخی از آهنگ‌های معروف این خواننده نیز در این ویژه برنامه گنجانده شده است. چکیده‌ای از اتوبيوگرافی بروس اسپرینگستین نیز در ویژه برنامهٔ نتفلیکس نشان داده خواهد شد؛ از زمانی که بروس در بارهای کنار ساحل می‌خواند تا زمانی که آلبوم‌های استودیویی وی در سراسر جهان فروشی فوق‌العاده داشت. گفتنی است که موسیقی وی از آثار الویس پریسلی، وودی گاتری و باب دیلن تأثیر پذیرفته است و بروس اسپرینگستین در آهنگ‌هایش به بیان مسائل روزمره و معمولی، مشکلات مالی و همچنین به گذران سخت زندگی می‌پردازد. از این خوانندهٔ محبوب و تکرارنشدنی، تاکنون ۱۸ آلبوم استودیویی و ۵ آلبوم اجرای زنده منتشر شده است.

 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده