// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل پنجم بازی Fortnite | هفته دوم

فصل پنجم بازی Fortnite به رسم همیشه چالش‌های هفتگی را برای بازیکنان در نظر گرفته است که راهنمای هفته دوم از فصل پنجم را با شما عزیزان به اشتراک گذاشته‌ایم.

در هفته دوم چالش‌های فصل پنجم بازی Fortnite، شاهد چالش‌هایی هستیم که روی مهارت بازیکن تمرکز دارند و بعضی دیگر جزو آن دسته از چالش‌هایی قرار می‌گیرند که بازیکن برای انجام‌شان باید زیرکی به خرج دهد. چالش‌های بازی Fortnite در روزهای پنجشنبه عصر در دسترس قرار می‌گیرند که در این راهنما می‌توانید نحوه دریافت چالش‌های هفته دوم را مشاهده کنید.چالش‌های هفته دوم فصل پنجم فورتنایت

چالش‌های تمامی بازیکنان

  • Deal Damage with Assault Riffles to Opponents (میزان آسیب رسانی شما به بازیکنان باید به رقم ۱۰۰۰ برسد)
  • Search Ammo Boxes in a Single Match (هفت جعبه)
  • Eliminate Opponents in Paradise Palms (سه نفر/درجه سختی Hard)

چالش‌های دارندگان بتل‌پس

  • Score a Basket on Different Hoops (پنج عدد)
  • Search Chests in Loot Lake (هفت عدد)
  • Search Between an Oasis, Rock Archway and Dinosaurs (درجه سختی Hard)
  • Sniper Riffle Eliminations (دو نفر/درجه سختی Hard)

در جریان چالش‌های هفته دوم بازی فورتنایت، اولین چالش عمومی و هفتگی شما این است که از طریق یک اسلحه Assault Rifle به سایر بازیکنان آسیب برسانید. البته میزان آسیبی که باید وارد کنید برای این هفته ۱۰۰۰۰ است و به راحتی با ورود به محیط‌های شلوغ نظیر Tilted Towers یا Paradise Palms می‌توانید این چالش را دریافت کنید. دومین چالش، این است که هفت جعبه مهمات را در یک دور از بازی کردن باز کنید. شاید در ظاهر کار سختی باشد اما کافی است به محیط‌هایی بروید که می‌دانید خلوت هستند و کسی مزاحم شما نمی‌شود و به سادگی این چالش را از آن خود کنید؛ برای مثال Snobby Shores گزینه مناسبی برای انجام این کار است. حال به سراغ سومین چالش عمومی هفته دوم بازی Fortnite می‌رویم که در ظاهر چالش سختی است اما در یک دور از بازی کردن می‌توانید آن را راحت کسب کنید. محیط Paradise Palms، یکی از بخش‌های محیط جدید بازی فورتنایت به حساب می‌آید که دارای ظاهر کویری است و حال باید سه نفر را در این منطقه بکشید تا بتوانید سومین چالش را کسب کنید. یادتان باشد که مهارت حرف اول را می‌زند و سریع به قسمت‌هایی بروید که اسلحه وجود دارد؛ زیرا با محیط شلوغی طرف هستید.

چالش‌های هفته دوم که برای دارندگان بتل‌پس در نظر گرفته شده است، در نوع خود جالب و هیجان‌انگیز هستند. در میان هفت چالش هفته دوم، می‌توان سخت‌ترین چالش را کشتن سایر بازیکن‌ها از طریق اسلحه تک‌تیرانداز دانست. در این چالش باید دو نفر را بکشید و پیشنهاد می‌کنم در حالت دو نفره یا چهار نفره این کار را انجام دهید؛ زیرا به راحتی می‌توانید حریف خود را ابتدا با یک اسلحه دیگر به زمین بیاندازید و سپس با اسنایپر از بین ببرید.

چالش Score a Basket on Different Hoops

 در چالش امتیاز گرفتن از طریق توپ بسکتبال ابتدا یک پیش نیاز لازم است و آن هم Emote توپ بسکتبال است که تا به این‌جای کار باید آن را دریافت کرده باشید. حال آن را جزو Emoteهای خود قرار بدهید و وارد بازی شوید و سپس به مناطقی بروید که در عکس زیر با خط صورتی رنگ نشان داده شده‌اند. در کل با چالش ساده‌ای طرف هستیم و فقط باید به پنج محیط مختلف بروید و با هدف‌گیری درست، توپ را وارد حلقه بسکتبال کنید.چالش‌های هفته دوم فصل پنجم فورتنایت

با توجه به عکسی که مشاهده می‌کنید، ساده‌ترین مناطق برای امتیاز گرفتن از طریق توپ بسکتبال بازی فورتنایت به شرح زیر هستند. البته تنها نیاز است توپ را در پنج منطقه وارد سبد کنید.

  • محیط Retail Row
  • شرق منطقه Retail Row که یک شهرک کوچک قرار دارد
  • شمال Tilted Towers که یک زمین بسکتبال در نظر گرفته شده است
  • غرب منطقه Tilted Towers و سمت راست منطقه Snobby Shores یک شهرک کوچک قرار دارد که در آن یک زمین بسکتبال تعبیه شده است
  • دومین خانه واقع شده در منطقه Snobby Shores
  • سمت راست Paradaise Palms

چالش Search Between an Oasis, Rock Archway and Dinosaurs

 در عکس بالا جدای از مناطق بسکتبال، یک منطقه را مشاهده می‌کنید که با علامت ضربدر مشخص شده است. در اینجا شما باید یک گنج یا ستاره را پیدا کنید. زمانی که با چتر نجات خود به منطقه مورد نظر رسیدید، کمی پایین‌تر را نگاه کنید که یک تپه و دو کاکتوس را مشاهده می‌کنید. در این قسمت فرود بیایید که در تصویر زیر مشخص شده است.

چالش‌های هفته دوم فصل پنجم فورتنایت

زمانی که تمامی چالش‌های هفته دوم را دریافت کردید، یک چالش مخفی و ویژه برای شما در نظر گرفته می‌شود. در واقع هر هفته همین روند تکرار می‌شود و در انتها یک چالش در نظر گرفته می‌شود که باید به یک منطقه خاص بروید و آیکون مورد نظر را بردارید. در هفته دوم پس از انجام تمامی کارها کافی است وارد محیط Lazy Links شوید و بالای خانه‌ی این منطقه آیتم ستاره‌ای شکل را بردارید که در تصویر زیر مکان دقیق آن برای‌تان نمایش داده شده است (جایی که بازیکن دوم ایستاده است).چالش‌های هفته دوم فصل پنجم فورتنایت


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده