نویسنده: آریا بهپور
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۳

Spyro Reignited Trilogy اجازه انتخاب بین موسیقی‌های قدیمی و جدید را می‌دهد

بازیکن‌ها می‌توانند در سه‌گانه ریمستر Spyro از موسیقی‌های قدیمی این سری هم لذت ببرند.

بازگشت دوباره بازی‌های قدیمی همیشه با حس نوستالژیک جالبی همراه است و دیدار دوباره با بازی‌های Spyro در قالب مجموعه Spyro Reignited Trilogy نیز همین‌طور خواهد بود. سری بازی‌ای که قرار است سه نسخه اول آن را در قالب یک مجموعه ببینیم و پیش از این ویدیوهایی هم از گیم‌پلی آن پخش شده است. یکی از بخش‌های این سه‌گانه قدیمی که طرفداران را سر ذوق می‌آورد، موسیقی‌های زیبای آن بود که استوارت کاپلند، یکی از اعضای قدیمی گروه پلیس (The Police) آن‌ها را برای بازی‌های اسپایرو آماده کرده بود.

در جریان کامیک کان سن دیگوی ۲۰۱۸ با خبر شدیم که کاپلند بار دیگر به سراغ اسپایرو آمده و روی موسیقی‌های نسخه ریمستر این تریلوژی کار می‌کند. و نکته جالب اینکه استودیوی سازنده بازی یعنی Toys for Bob به بازیکن‌ها اجازه انتخاب بین موسیقی‌های جدید و قدیمی را می‌دهد. به این شکل که بازیکن می‌تواند هر زمان که بخواهد، وارد منوی بازی شده و نوع موسیقی مورد نظر خود را انتخاب کند و از موسیقی‌های قدیمی و خاطره‌انگیز سری Spyro لذت برده یا به سراغ موارد جدید برود؛ از جمله قطعه موسیقی جدیدی به نام Tiger Train که با حال و هوای پراگرسیو راک برای منوی بازی ساخته شده است.

کاپلند از بازگشت دوباره به سری Spyro خوشحال است و در این مورد می‌گوید:

ساختن موسیقی‌های جدید برای Spyro Reignited Trilogy به شدت لذت‌بخش است و حس نوستالژیکی برای من دارد. ۲۰ سال قبل تماشای شور و شوق طرفداران بازی نسبت به اسپایرو و موسیقی‌های آن برای من واقعاً تجربه دلپذیری بود و ساخت دوباره موسیقی بعد از این همه سال هم بازگشت جالبی به این سری خواهد بود.

هر سه نسخه اول اسپایرو یعنی Spyro 2: Ripto's Rage، Spyro the Dragon و Spyro: Year of the Dragon با طراحی هنری جدید و وضوح تصویر بالا در قالب یک مجموعه قرار گرفته‌اند و البته گیم‌پلی و طراحی مراحل بازی‌ها کاملاً به نسخه‌های کلاسیک وفادار هستند. مجموعه‌ای که توسط اکتیویژن در تاریخ ۲۱ سپتامبر (۳۰ شهریور) برای پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده