نویسنده: یونس بهرامی
// شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۶

استودیوی گوریلا گیمز قصد دارد تا بازی‌ های خود را سریع‌تر عرضه کند

اگر از علاقه‌مندان بازی‌های استودیوی گوریلا گیمز هستید، خبرهای خوبی در راه است. اکنون این استودیو با گسترده‌تر شدن، بازی‌های خود را نسبت به قبل سریع‌تر عرضه خواهد کرد. 

استودیوی گوریلا گیمز (Guerrilla Games)، سازنده سری بازی‌های Killzone، به‌طور رسمی اعلام کرد که در حال جابه‌جایی به مکان و استودیویی بزرگ‌تر است تا فضا برای افراد جدیدی که به تیم خواهند پیوست، بیشتر باشد. 

طبق گزارش وب‌سایت Parool، استودیوی آمستردامی گوریلا گیمز از سال آینده به محل سابق روزنامه‌ی De Telegraaf خواهد رفت. نتیجه‌ی این جابه‌جایی، ایجاد فضای بیشتر برای کارکنان خواهد بود و این بار به‌جای تنها ۲۵۰ کارمند، می‌توانند تعداد کارمندها را به ۴۰۰ برسانند. علاوه بر این، از فضای جدید برای گسترده‌تر کردن بخش صداگذاری و موشن کپچر استفاده خواهد شد. 

هرمن هالست، رئیس این استودیو، امیدوار است که این جابه‌جایی و گسترده‌تر شدن استودیو فرصتی باشد تا بتوانند پروسه‌ی ساخت بازی‌های بزرگی مثل بازی Horizon: Zero Dawn (که توسعه‌اش شش سال و نیم طول کشید) را کاهش دهند. او در این مورد می‌گوید: 

می‌خواهیم که از این به بعد بازی‌های خود را در مدت زمان دو یا سه سال به اتمام رسانده و عرضه کنیم. این قضیه، هم برای بازی‌های جدیدی که خواهیم ساخت و هم بازی‌هایی که از قبل ساخته‌ایم صادق است. 

او همچنین درباره‌ی تأثیراتی که بعد از عرضه‌ی بازی اخیرشان در استودیوی خود دیدند می‌گوید: 

بعد از عرضه‌ی بازی Horizon: Zero Dawn، شتاب بیشتری پیدا کردیم. حالا بهترین استعدادها در حال آمدن به سوی ما هستند؛ مثلاً ماه پیش توانستیم ۹ فرد جدید را استخدام کنیم، اما برای بخش صداگذاری و موشن ترکینگ به فضای بیشتری نیازمند هستیم. 

این گزارش را می‌توان به دنبال تعطیلی استودیوی گوریلا کمبریج اعلام کرد؛ استودیوی سازنده‌ی بازی Killzone: Mercenary برای پلی‌استیشن ویتا و بازی RIGS: Mechanized Combat League برای پلی‌استیشن وی‌آر. در آن زمان، سونی پیرو این خبر اعلام کرد: 

با تمرکز بیشتر روی بقیه‌ی استودیوهایی که پروژه‌های هیجان‌انگیزی در دست توسعه دارند (شامل بازی‌های بیشتر برای پلی‌استیشن وی‌آر)، باور داریم که در موقعیت بهتری برای ارایه‌ی بهترین و باکیفیت‌ترین محصولات به مخاطبین قرار می‌گیریم. 

با این حال، مدتی بعد اعضای سابق این استودیو، استودیوی دیگری را با نام پالی‌گان تری‌هاوس تأسیس کردند. استودیوی گوریلا گیمز هم همچنان با عرضه‌ی بازی تحسین‌شده‌ی Horizon: Zero Dawn به موفقیت‌های تازه‌ای دست پیدا کرده و آخرین بار مشخص شد که این بازی توانسته به فروش ۷.۶ میلیون نسخه دست پیدا کند. همچنین در زومجی می‌توانید ویدئویی از پشت صحنه ساخت این بازی را تماشا کنید


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده