نویسنده: رضا علمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۹

بازیگر سریال Atlanta در فیلم Superintelligence حضور خواهد داشت

برایان تایری هنری، بازیگر سریال تحسین‌شدهٔ Atlanta (آتلانتا)، همبازی ملیسا مک‌کارتی در فیلم کمدی و علمی تخیلی Superintelligence می‌شود.

به‌تازگی بود که در لیست نامزدهای جوایز امی 2018، برایان تایری هنری، بازیگر سیاه‌پوست آمریکایی، برای ایفای نقش در سریال محبوب و تحسین‌شدهٔ Atlanta (آتلانتا)، در بخش بهترین بازیگر مرد نقش مکمل سریال کمدی، نامزد دریافت جایزه شد. در گزارش ویژهٔ سایت کلایدر چنین آمده است که برایان تایری هنری در حال انجام مذاکرات نهایی برای حضور در فیلم کمدی و علمی تخیلی Superintelligence است که در این فیلم ملیسا مک‌کارتی، بازیگر نامزد دریافت جایزهٔ اسکار، نقش اصلی را بر عهده خواهد داشت و کارگردانی این اثر را نیز بن فالکون، همسر ملیسا مک‌کارتی انجام خواهد داد.

همان‌طور که گفتیم بن فالکون، همسر و همکار قدیمی ملیسا مک‌کارتی، کارگردانی فیلم Superintelligence را بر اساس فیلمنامه‌ای از استیو مالوری انجام خواهد داد؛ استیو مالوری نویسندگی فیلمنامهٔ فیلم کمدی The Boss (رئیس)، محسول سال ۲۰۰۶ را که آن فیلم نیز به کارگردانی بن فالکون و نقش‌آفرینی ملیسا مک‌کارتی بود، بر عهده داشت و باید دید همکاری جدید این سه نفر چطور از آب درخواهد آمد. بن فالکون و ملیسا مک‌کارتی، مشترکاً و از طریق کمپانی فیلمسازی خود، یعنی کمپانی On the Day، تهیه‌کنندگی پروژهٔ جدید را بر عهده خواهند داشت. مراحل تولید این فیلم در حال حاضر در شهر آتلانتا ایالت جرجیا جریان دارد و کمپانی برادران وارنر (Warner Bros) قرار است این فیلم را در روز کریسمس سال آیندهٔ میلادی اکران کند.

Henry

برایان تایری هنری نقش بهترین دوست شخصیتی را که ملیسا مک‌کارتی نقش آن را ایفا خواهد کرد بر عهده دارد. از آنجایی که برایان تایری بازیگری شوخ و و متعلق به ژانر کمدی محسوب می‌شود، شخصیتی که وی ایفا خواهد کرد نیز شخصیتی شوخ و بامزه خواهد بود. نقش‌آفرینی در فیلم Superintelligence، اولین حضور برایان تایری هنری در فیلمی از استودیویی مهم در هالیوود محسوب می‌شود و اگر در این فیلم بدرخشد، قطعاً آیندهٔ خوبی در انتظارش خواهد بود و شاید نقش‌های متفاوت‌تری را نیز بعدها از وی شاهد باشیم.

برایان تایری هنری، نقش بهترین دوست شخصیتی را که ملیسا مک‌کارتی ایفا خواهد کرد بر عهده دارد؛ از آنجایی که برایان تایری بازیگری متعلق به ژانر کمدی است، شخصیتی که وی ایفا خواهد کرد نیز شخصیتی شوخ و بامزه خواهد بود

همچنین چندی پیش شبکه FX از تمدید سریال Atlanta خبر داد و به احتمال فراوان برایان تایری هنری در فصل سوم سریال Atlanta که در ۱۰ قسمت تولید می‌شود نیز حضور خواهد داشت. برایان تایری هنری در فیلم هیجانی با موضوع سرقت Widows (بیوه‌ها) استیو مک‌کوئین نیز حضور خواهد داشت و با بازیگران مطرحی چون لیام نیسن، وایولا دیویس و میشل رودریگز همبازی خواهد بود. فیلم Widows کمپانی فاکس قرن بیستم، برای اکران در تاریخ ۱۶ نوامبر سال جاری (۲۵ آبان‌ماه) برنامه‌ریزی شده است. روزهای کاری شلوغ این بازیگر همچنان ادامه دارد و وی قرار است در فیلم درام If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل قادر به سخن گفتن بود) بری جنکینز نیز نقشی را ایفا کند. دیگر فیلم مهم برایان تایری هنری، فیلم White Boy Rick (ریک، پسر سفیدپوست) به کارگردانی یان دمانگ خواهد بود که هنری در این فیلم همبازی متیو مک کانهی معروف خواهد بود. این فیلم درام و جنایی کمپانی کلمبیا پیکچرز (Columbia Pictures) در تاریخ ۱۴ سپتامبر سال جاری (۲۳ شهریور ماه) اکران خواهد شد؛ وی در این فیلم ایفاگر نقش شخصیتی به نام کارآگاه جکسون خواهد بود که برخلاف نامش، دلال مواد مخدر است. برایان تایری هنری در انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی) که اثری سینمایی بر اساس کمیک‌های مارول با محوریت شخصیت مایلز مورالز است نیز صداپیشگی شخصیتی با نام جفرسون دیویس را بر عهده خواهد داشت. کارگردانی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse بر عهده باب پرشچتی و پیتر رمزی خواهد بود. انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ماه ۱۳۹۷) اکران شود.

گفتنی است فیلم Superintelligence قرار است اواخر سال آیندهٔ میلادی اکران شود و برادران وارنر اکران این فیلم را برای روز ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ (۴ دی ماه ۱۳۹۸) در نظر گرفته است.

 


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده