// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۵

بسته الحاقی جدید بازی Mario Kart 8 Deluxe با محتوای The Legend of Zelda منتشر شد

جدیدترین بسته الحاقی بازی Mario Kart 8 Deluxe کاراکتر لینک و موتور سیکلتش را از The Legend of Zelda: Breath of the Wild به این بازی اضافه می‌کند.

در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که بازی Mario Kart 8 Deluxe میزبان یک بسته الحاقی بر پایه بازی The Legend of Zelda: Breath of the Wild شده است. جدیدترین محتوای این بازی مسابقه‌ای هم‌اکنون در دسترس بازیکنان است و باید بدانید که به طور رایگان نیز قابل دانلود است. آپدیت 1.6 بازی Mario Kart 8 Deluxe موتور سیکلت معروف لینک را ضمیمه خود کرده است. آیتم‌های دیگری همچون لاستیک و پاراگلایدر هم از این بازی نقش آفرینی به این اثر مسابقه‌ای راه پیدا کرده است.

خبر اضافه شدن بسته الحاقی جدید بازی ماریو کارت 8 دیلاکس تنها چند روز پس از اعلامیه سازندگان پیرامون ساخت DLCهای بیشتر منتشر شد. سازندگان تا به امروز هیچ جزئیاتی از محتویات یاد شده منتشر نکرده بودند تا اینکه بلافاصله شاهد راه‌یابی بسته الحاقی زلدا برای ماریو کارت بودیم. در ادامه می‌توانید تریلر حضور لینک در این بازی را مشاهده کنید.

دانلود تریلر از آپارات

بازی Mario Kart Deluxe تا تاریخ ۳۱ مارس (۱۱ فروردین) توانست بیش از ۹.۲۲ میلیون نسخه فروش داشته باشد و لقب دومین بازی موفق روی کنسول سوییچ پس از بازی Super Mario Odyssey، با آمار ۱۰.۴۱ میلیون نسخه، را از آن خود کند.

بازی بعدی ماریو کارت با نام Mario Kart: Tour معرفی شده است که برای دستگاه‌های موبایل در حال ساخت است. گفتنی است که این اولین بار است که سری ماریو کارت روی موبایل توسعه پیدا می‌کند و با توجه به محتوای آن این بازی می‌تواند موفقیت‌های زیادی را برای نینتندو به ارمغان بیاورد. بازی مذکور برای انتشار در ماه مارس ۲۰۱۹ میلادی (اسفند امسال یا فروردین سال آینده) برنامه‌ریزی شده است.

در خبر‌های مرتبط نینتندو به تازگی اعلام کرده است که با همکاری کمپانی Hot Wheels قصد دارد که اتومبیل‌های اسباب بازی ماریو کارت را در دست ساخت قرار دهد.

محتویات آپدیت 1.6.0 بازی Mario Kart 8 Deluxe

  • کاراکتر جدید: لینک (Champions’ Tunic)
  • وسیله نقلیه جدید: Master Cycle Zero
  • لاستیک جدید: Ancient Tires
  • گلایدر جدید: Paraglider
  • بهبود گیم‌پلی و رفع ایرادات

بازی Mario Kart 8 Deluxe در زومجی مورد بررسی قرار گرفت و نمره ۸.۵ را دریافت کرد. در ادامه نگاهی به خلاصه‌ای از نقد آن بیندازید:

Mario Kart 8 Deluex بازی سرگرم‌کننده، جذاب و با کیفیتی است که می‌تواند تا روزها شما را مشغول کند. هرچند بازی نسبت به نسخه وی یو از نظر گرافیکی تغییر چندانی نداشته اما هنوز هم می‌توانیم از نظر گیم‌پلی این بازی را فوق‌العاده روان و لذت بخش بدانیم. جاده‌هایی با طراحی‌ چشم‌نواز و رنگارنگ، آیتم‌های متنوع در کنار حالت Battle Mode و همچنین شخصیت‌های جدید فرصت مناسبی را برای تجربه‌ی دوباره‌ی بازی می‌دهد. هرچند نمی‌توانید دوستان‌تان را در جریان رقابت به مسابقه دعوت کنید اما بخش آنلاین در جایگاه خود عالی است. اگر به دنبال سرگرمی هستید حتما ماریو کارت 8 دیلاکس را تجربه کنید. 


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده