نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۴۹

انتشار دو تیزر دیگر از فیلم Glass؛ تریلر اصلی امروز

یونیورسال پیکچرز دو تیزر دیگر از فیلم Glass را منتشر و اعلام کرد که تریلر اصلی امروز در پنل این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگو منتشر می‌شود.

به‌تازگی اولین تیزر رسمی فیلم Glass (گلس) که دنباله فیلم Unbreakable (نشکن) محصول سال ۲۰۰۰ و فیلم Split (شکاف) محصول سال ۲۰۱۷ است، منتشر شده که تمرکز‌ آن روی شخصیت کوین وندل کرامب ملقب به بیست با بازی جیمز مک‌ آووی، بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو تیزر دیگر از این فیلم منتشر شده که تمرکز آن روی دو شخصیت اصلی دیگر فیلم است. در دومین تیزر منتشر شده شاهد حضور شخصیت دیوید دان با بازی بروس ویلیس هستیم و تمرکز تیزر سوم روی شخصیت الیجا پرایس ملقب به آقای گلس با بازی ساموئل ال جکسون است. همچنین شرکت یونیورسال پیکچرز و بلوم هاوس اعلام کردند که اولین تریلر رسمی فیلم Glass امروز در پنل این فیلم در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این دو تیزر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

پیش از این با دو شخصیت آقای گلس و دیوید دان در فیلم Unbreakable آشنا شده بودیم و حال این دو شخصیت قرار است در فیلم Glass بار دیگر یکدیگر را ملاقات کنند. آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسن در نقش دکتری الی استپل، دیگر بازیگرانی هستند که در فیلم Glass حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی و وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهده ام نایت شیامالان بوده است. فیلم Glass قرار است در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۹ (۲۸ دی ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده