نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۱

تاریخ انتشار آپدیت After Hours بازی GTA Online مشخص شد

کمپانی راک‌استار تاریخ انتشار آپدیت جدید بازی GTA Online را که After Hours نام دارد، اعلام کرد.

کمپانی راک استار از زمان انتشار بازی Grand Theft Auto V تا به حال با انتشار بروزرسانی‌های جدید همواره به پشتیبانی از بخش آنلاین بازی یعنی GTA Online پرداخته است و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی از انتشار بروزرسانی بعدی بازی که با نام After Hours شناخته می‌شود، در تاریخ دوم مردادماه (۲۴ جولای) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر خبر داده است. بروزرسانی After Hours به بازیکنان اجازه می‌دهد تا کلوپ‌های خود را که در واقع پوششی برای پنهان کردن کارهای خلاف آن‌ها است، برپا کنند. این آپدیت همچنین امکان دوستی با یکی از کاراکترهای محبوب GTA 4 را برای بازیکنان فراهم می‌کند. بخش نیوزوایر وب‌سایت راک‌استار گیمز در توضیحات این بروزرسانی گفته است:

همکاری جدیدی با تونی پرینس افسانه‌ای برای راه‌اندازی و اداره یک کلوپ رده بالا که شامل موسیقی‌های الکترونیک از دی‌جی‌های جهانی نظیر Solomun ،Tale Of Us ،Dixon و The Black Madonna می‌شود، آغاز کنید و از آن به عنوان پوششی برای تشکیل متمرکزترین شبکه جنایتکاران جهت ضربه زدن به سن آندریاس استفاده کنید.

GTA Online

کمپانی راک‌استار جزئیات بیشتری از آپدیت After Hours منتشر نکرده است و بر این اساس اطلاعاتی از سایر قابلیت‌هایی که این بروزرسانی به همراه می‌آورد، در دست نیست. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده