// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۴۳

تریلر حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops 4 در کامیک کان

جدیدترین تریلر بازی Call of Duty: Black Ops 4 که حالت Zombies آن را نشان می‌دهد در جریان رویداد کامیک کان سن دیگو منتشر شد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اکتیویژن (Activision) در جریان رویداد کامیک کان سن دیگو تریلر جدیدی از بخش Zombies بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد. در حالی که ویدیو پیشین روی Voyage of Despair و IX تمرکز داشت، تریلر جدید ما را با قسمت سوم بخش Zombies با نام Blood of the Dead آشنا می‌کند که پس از عرضه بازی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

برخلاف دو ویدیو پیشین که کاراکتر جدیدی با نام Scarlett Rhodes را نشان می‌داد که پدر خود را گم کرده است، در این طرف Blood of the Dead به گفته سازندگان قصد دارد «تجربه قدیمی زامبی را برای طرفداران» به ارمغان بیاورد. قهرمانانی قدیمی همچون Richtofen ،Dempsey ،Takeo و Nikolai در این بخش حضور پیدا می‌کنند. کاراکتر‌های یاد شده را در آزمایشگاه مخفی در آلکاتراز می‌بینیم که به نقل از سازندگان به نبرد «با دشمنانی می‌روند که برای طرفداران آشنا هستند.»

حالت زامبی Call of Duty: Black Ops 4 در ابتدا در جریان مراسم معرفی بازی در ماه مه رونمایی شد. در حین استریم متوجه شدیم که این حالت شامل رویداد‌های فصلی نیز می‌شود که با نام Callings به دست بازیکنان می‌رسد. همینطور باید بدانید که رویداد‌های روزانه، هفتگی، ماهانه و حتی سالانه نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. بازیکنان می‌توانند حالت زامبی را به همراه دوستاشنان یا با همراهی «هوش مصنوعی» (AI) تجربه کنند.

Call Of Duty: Black Ops 4

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۰ مهر ماه) برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی منتشر می‌شود. جدیدترین نسخه کال آف دیوتی شامل حالت تک نفره کمپین نمی‌شود اما در آن سو بازیکنان می‌توانند به ماموریت‌هایی که برای کاراکتر‌های Specialist این بازی در نظر گرفته شده است ملحق شوند. گفتنی است که حالت بتل رویال نیز در این بازی با نام Blackout در دسترس قرار می‌گیرد که به نقل از استودیو تری‌آرک (Treyarch) شامل بزرگترین نقشه‌ای خواهد بود که این استودیو تا به امروز طراحی کرده است.

پیش از عرضه رسمی این محصول، سازندگان فاز‌های آزمایشی (بتا) برای بازی Call of Duty: Black Ops 4 در نظر گرفته‌اند. Private Multiplayer Beta در ماه آگوست (مرداد-شهریور) برگزار خواهد شد و بازیکنان با ملحق شدن به این فاز می‌توانند به تجربه حالت‌های زیادی همچون Team Deathmatch ،Domination ،Hardpoint ،Search & Destroy و بخش جدید Control بپردازند. بتای جداگانه‌ای نیز برای حالت بتل رویال Blackout در ماه سپتامبر (شهریور-مهر) برگزار می‌شود که سازندگان اعلام کردند که جزئیات بیشتر را با نزدیک شدن به بتای بازی با طرفداران در میان خواهند گذاشت.

در ادامه می‌توانید تریر حالت Zombies بازی Call of Duty: Black Ops 4 را تماشا کنید و نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.

دانلود ویدیو ازآپارات

اخبار و تریلر‌های زیادی تا به امروز از این بازی منتشر شده است برای اطلاع از آنها می‌توانید به صفحه اختصاصی Call of Duty: Black Ops 4 در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده