نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

اولین تریلر رسمی سریال Nightflyers منتشر شد

در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، شبکه سای‌فای و نتفلیکس اولین تریلر رسمی سریال Nightflyers را منتشر کردند.

سریال Nightflyers (شب پره ها) جدیدترین سریالی است که براساس رمان‌های جرج آر آر مارتین، خالق رمان A Song of Ice and Fire (ترانه یخ و آتش) که سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت) براساس آن ساخته و از شبکه HBO منتشر شده، در دست ساخت است. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر رسمی سریال Nightflyers منتشر شده است. در حاشیه نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018، شاهد اولین تصاویر رسمی سریال هستیم که در طول آن با فضای دیوانه‌وار و ترسناک سریال بیشتر آشنا می‌شویم. شبکه سای فای مسئولیت انتشار این سریال را در آمریکای شمالی و شبکه نتفلیکس مسئولیت نمایش سریال Nightflyers را در دیگر کشورهای جهان بر عهده خواهند داشت. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

رمان Nightflyers با تحسین منتقدان روبه‌رو شده و جوایز متعددی را نیز دریافت کرده است. این رمان داستان هشت دانشمند را روایت می‌کند که یک اکتشاف فضایی به امید برقراری ارتباط با بیگانه‌های فضایی، در منظومه‌ شمسی را آغاز می‌کنند. آن‌ها با سفینه فضایی نایت‌فلایر این ماجراجویی را برای اکتشافات فضایی آغاز می‌کنند، اما نمی‌دانند که کاپیتان فضاپیما یک قاتل دیوانه‌ و بسیار خطرناک است. با این حال، طبق تریلر منتشر شده و خلاصه داستان سریال Nightflyers، شاهد یک خط داستانی نسبتا مشابه با کمی پیچیدگی بیشتر هستیم که طبق آن، زمین در حال مرگ است و دانشمندان ماموریتی را برای پیدا کردن بیگانگان فضایی که اعتقاد دارند به آن‌ها می‌توانند برای نجات زمین کمک کنند، آغاز می‌کنند. در طول تریلر شاهد کاپیتان دیوانه نیستیم و کسی نیز در مورد آن صحبت نمی‌کند. با این حال، هر آنچه که در سریال رخ می‌دهد و باعث ترس و وحشت و تلاش برای بقای دانشمندان شده، این شخصیت در آن نقشی ندارد.

سریال Nightflyers قرار است پاییز امسال از شبکه سای‌فای به‌روی آنتن برود. گرچن مول در نقش دکتر آگاتا ماتسون، ایئوین مک‌کین در نقش کارل دی‌برانن، دیوید آجالا در نقش روی اریس، سم استرایک در نقش تاله، مایا اشت در نقش لومی، آنگوس سمپسون در نقش راون، جودی ترنر-اسمیت در نقش ملانتا جیهل و برایان اف. اوبرن در نقش اوگی، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Nightflyers حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده