// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

بازی Overwatch را به مدت چهار روز به رایگان روی کامپیوتر تجربه کنید

علاقه‌مندان به بازی Overwatch می‌توانند از تاریخ چهار مرداد تا هشت مرداد ماه بازی Overwatch را روی کامپیوتر به صورت رایگان تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کاربران کامپیوتر و علاقه‌مندان به بازی Overwatch، می‌توانند از تاریخ چهار مرداد ماه (۲۶ جولای) ساعت ۱۰:۳۰ شب به وقت ایران الی هشت مرداد ماه (۳۰ جولای) بازی Overwatch را روی کامپیوتر خود دانلود و به صورت رایگان تجربه کنند.

از نظر محتویات نیز نسخه رایگان بازی Overwatch شامل ۲۸ قهرمان و ۱۸ نقشه Overwatch می‌شود که از میان قهرمان‌ها می‌توان به Wrecking Ball، جدیدترین قهرمان معرفی شده بازی Overwatch نیز اشاره کرد. همچنین در ادامه گفته شده است که حالت‌های Quick Play، بازی‌های شخصی‌سازی شده و حالت آرکید نیز در دسترس کاربران قرار خواهند گرفت. زمانی که مشغول تجربه بازی می‌شوید، می‌توانید خود را لول‌آپ کنید و از جعبه‌های لوت بازی استفاده کنید. همچنین آیتم‌هایی که دریافت می‌کنید همگی در حساب کاربری‌تان ذخیره می‌شوند و اگر بازی اصلی را خریداری کردید، به نسخه اصلی بازی منتقل خواهند شد.

برای دانلود بازی نیز ابتدا باید برنامه بلیزارد بتل نت را دانلود کنید و یک حساب کاربری بسازید. در ادامه پس از وارد شدن به حساب کاربری‌تان بازی Overwatch را انتخاب کنید و پس از دانلود کردن، وارد بازی شوید. قهرمان Wrecking Ball نیز که در تاریخ دو مرداد ماه (۲۴ جولای) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، هم‌اکنون از طریق سرورهای آزمایشی Overwatch قابل بازی است و کاربران PC می‌توانند این قهرمان جدید را تجربه کنند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده