نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۹

فهرست بازی‌های THQ Nordic در نمایشگاه Gamescom 2018 مشخص شد

کمپانی THQ Nordic فهرست بازی‌های خود در نمایشگاه گیمزکام 2018 را اعلام کرد که در آن‌ بازی‌هایی نظیر بازی Darksiders III و بازی Generation Zero به چشم می‌خورد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی THQ Nordic فهرست بازی‌های خود برای نمایشگاه Gamescom 2018 را اعلام کرده است. این کمپانی مجموعه متنوعی از بازی‌های خود را به نمایشگاه گیمزکام 2018 می‌آورد که بازی Darksiders III را می‌توان از برجسته‌ترین آثار قابل تجربه آن‌ها دانست. از دیگر بازی‌های این کمپانی نیز می‌توان به بازی Biomutant، بازی Generation Zero، بازی Fade to Silence، بازی Wreckfest و البته بازی Townsmen VR اشاره کرد.

کمپانی THQ Nordic از دو بازی معرفی نشده نیز در نمایشگاه گیمزکام 2018 رونمایی خواهد کرد که در حال حاضر اطلاعاتی از آن‌ها در دست نیست. اگر با بازی‌های کمپانی تی اچ کیو نوردیک در این نمایشگاه آشنایی ندارید، می‌توانید تریلر جدیدی را که این ناشر برای گیمزکام 2018 منتشر کرده است، در انتهای مطلب مشاهده کنید.

بازی Darksiders III در تاریخ ششم آذرماه (۲۷ نوامبر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر خواهد شد و در حال حاضر می‌توان به پیش خرید آن از طریق فروشگاه آمازون اقدام کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری از نسخه سوم بازی دارک سایدرز به دست آورید، می‌توانید «آخرین تریلر» و «نسخه‌های ویژه بازی» را بررسی کنید.

نمایشگاه گیمزکام 2018 از تاریخ سی مردادماه (۲۱ آگوست) تا سوم شهریورماه (۲۵ آگوست) در شهر کلن آلمان برگزار خواهد شد و روز اول مختص اصحاب رسانه و کمپانی‌ها خواهد بود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده