// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۵

سونی در حال جذب آزمایش کنندگان نسخه بتا آپدیت 6.0 پلی استیشن 4 است

کمپانی سونی برای آزمایش کردن آپدیت 6.0 پلی استیشن 4 قبل از عرضه رسمی، به دنبال اشخاصی است تا جدیدترین بروزرسانی سیستم عامل این کنسول را تست کنند.

طبق جدیدترین اخبار کنسول های بازی، کمپانی سونی به دنبال اشخاصی است که از طریق آن‌ها بتواند جدیدترین آپدیت پلی استیشن 4 را قبل از عرضه رسمی‌اش آزمایش کند. از این‌رو از کاربران شبکه پلی‌استیشن خواسته است تا بخشی از این آزمایش باشند.

در ابتدا تنها کاربران ژاپنی می‌توانستند در این مشارکت شرکت کنند اما در ادامه کمپانی سونی اعلام کرد که کاربرانی که حساب آمریکا شبکه پلی استیشن دارند می‌توانند با مراجعه به اینجا، ثبت نام کنند و بخشی از این آزمایش باشند. به عبارتی از تاریخ ۲۸ تیر ماه (۱۹ جولای) الی پنج مرداد ماه (۲۷ تیر ماه) موظف هستید برای ثبت نام اقدام کنید. در ادامه گفته شده است که پس از ثبت نام کردن کاربران و تاریخ ذکر شده، جزئیات کار از طریق ایمیل به شما شرح داده می‌شود.

متاسفانه جزئیات آپدیت 6.0 کنسول PS4 در دسترس قرار نگرفته است اما انتظار می‌رود موارد جدیدی در زمینه بهینه سازی و همچنین رابط کاربری در دسترس کاربران قرار بگیرد. با این حال باید منتظر آینده بمانیم و ببینیم سونی چه مواردی را برای کاربران کنسول نسل هشتمی خود آماده کرده است. نظر شما کاربران زومجی چیست؟


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده