نویسنده: یونس بهرامی
// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۶

تاد هاوارد علاقه‌ای به ریمستر شدن بازی The Elder Scrolls III: Morrowind ندارد

اگر بنا به تصمیم‌گیری تاد هاوارد باشد، بازی The Elder Scrolls III: Morrowind هرگز ریمستر نخواهد شد. 

برای سال‌های پیاپی است که طرفدارها از استودیوی بتسدا (Bethesda) درخواست می‌کنند که تعدادی از بازی‌های قدیمی خود را برای کنسول‌های نسل فعلی ریمستر کند؛ مانند نسخه‌ی اول بازی Fallout، بازی Fallout 2 و بازی The Elder Scrolls III: Morrowind. تاد هاوارد، رئیس این استودیو، امروز چه جوابی به این درخواست‌ها می‌دهد؟ 

هاوارد در مصاحبه با وب‌سایت گاردین، کمی درباره‌ی ریمسترها و علاقه نداشتن‌اش به آن‌ها صحبت کرد. علی‌رغم این‌که آن‌ها قبلاً بازی The Elder Scrolls V: Skyrim را برای کنسول‌های نسل فعلی ریمستر کردند، اما هدف این بوده تا از نظر بصری بسیار شبیه به نسخه‌ی اصلی باشد. او می‌گوید: 

برای این ریمستر، یک سری کارها انجام دادیم، اما از نظر بصری نزدیک [به نسخه اصلی] است. حالا برای یک بازی قدیمی‌تر مثل Morrowind، ترجیح می‌دهم که هیچ‌وقت ریمستر نشود. 

با این حال، هاوارد اعتقاد دارد که عمل شرکت‌هایی مثل سونی، مایکروسافت و نینتندو در ریمستر و قابل دسترس کردن بازی‌های قدیمی شایسته‌ی تقدیر است. او اضافه کرد: 

حقیقتاً از این‌که بازیکن‌ها می‌توانند بازی The Elder Scrolls III: Morrowind را روی کنسول ایکس باکس وان از طریق قابلیت Backward Compatibility تجربه کنند خوشحال هستم. خیلی جالب است که شرکت‌هایی مثل مایکروسافت، سونی، نینتندو و بقیه، امکان انجام [بازی‌های قدیمی] را به همان حالتی که بودند روی کنسول‌های نسل فعلی برای گیمرها فراهم کرده‌اند. شخصاً چنین چیزی را به ریمسترها ترجیح می‌دهم. 

او در ادامه، به‌طور خاص به بازی The Elder Scrolls III: Morrowind اشاره کرد و گفت: 

ترجیح می‌دهم تا این بازی را همان‌طوری که هست تجربه کنم. فکر می‌کنم سن و قدمت بازی هم بخشی از هویتش است.

زمانی که از هاوارد پرسیده شد که آینده چگونه می‌تواند نحوه‌ی تجربه‌ی ما را از بازی‌های قدیمی عوض کند، او پیش‌بینی کرد که فناوری استریم کردن بازی‌ها تجربه‌ی آن‌ها را برای ما بسیار راحت‌تر خواهد کرد. او در این مورد می‌گوید: 

فکر می‌کنم که فناوری استریم کردن بازی‌ها قطعاً [گسترده‌تر شده] و خواهد آمد. این فناوری باعث می‌شود تا گیمرها به بی‌نهایت بازی به‌سادگی دسترسی پیدا کنند. این اتفاق قبلاً هم برای موسیقی‌ها و فیلم‌ها افتاد و اگر برای بازی‌ها هم عملی شود فوق‌العاده خواهد شد. 

فعلاً باید صبر کرد و دید که این فناوری در آینده برای ما چه چیزی در چنته دارد. با این‌که تاد هاوارد به‌طور رسمی نشان داد که بتسدا تمایلی به ریمستر بازی‌های قدیمی‌اش ندارد، اما شما می‌توانید به‌واسطه‌ی ویژگی Backward Compatibility بازی The Elder Scrolls III: Morrowind و همچنین بازی فال اوت 3 را با همان کیفیت اصلی روی کنسول ایکس‌باکس وان خود تجربه کنید. با این حال، اگر بازی The Elder Scrolls Online را تجربه می‌کنید از الآن می‌توانید با بسته Morrowind به منطقه‌ی Vvardenfell برگردید. فراموش نکنید که همچنان هنوز ماهانه میلیون‌ها نفر به بازی اسکایریم می‌پردازند و بازی The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition فرصت خوبی است تا دوباره این بازی را با کیفیت بالاتر و همه‌ی بسته‌های دانلودی آن تجربه کنید.  


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده