// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۱

خلاصه داستان فیلم The Curse of La Llorona در کامیک کان منتشر شد

فیلم ترسناک The Curse of La Llorona در جریان کامیک کان سن دیگو و در پنل ScareDiego به نمایش درآمد و توضیحاتی در رابطه با داستان آن ارائه شد.

رویداد کامیک کان سن دیگو به‌تازگی کار خود را آغاز کرده است و کمپانی‌های مطرح فیلم‌سازی در حال نمایش آثار جدید و مورد انتظار خود هستند و در این بین کمپانی نیو لاین سینما هم در جریان این نمایشگاه خلاصه‌ای از داستان فیلم The Curse of La Llorona را منتشر کرد که ما را با حال و هوای فیلم بیشتر آشنا می‌کند. با توجه به متن منتشر شده، به نظر می‌رسد قرار است با آنتاگونیستی بی‌رحم با گذشته‌ای عجیب و تلخ همراه باشیم که کودکان، اصلی‌ترین طعمه‌اش به شمار می‌روند. در این خلاصه می‌خوانیم:

لایورونا؛ زنی گریان؛ شبحی ترسناک که میان بهشت و جهنم گیر افتاده و در سرنوشتی مهر و موم شده و شکل گرفته به دستان خودش، گرفتار شده است. اشاره به نام او نسل‌ها است که باعث ایجاد قتل‌هایی مرموز در کل جهان شده است.

لایورونا در زمان حیاتش به خاطر یک خشم ناگهانی بچه‌هایش را در رودخانه‌ای خروشان غرق می‌کند و سپس پس از گریه‌های فراوانِ ناشی از رنج‌هایش، خودش را به هم کوبش موج‌های رودخانه می‌سپارد.

حالا اشک‌های او جاودانه و مرگبار شده‌اند و هر کسی که ندای مرگ را به هنگام شب از سوی او بشنود، درگیر عذاب خواهد شد. لایورونا درون سایه‌ها می‌خزد و کودکان را طعمه خود می‌کند، تا شاید جایگزین بچه‌های از دست رفته خودش شوند. با اینکه اکنون قرن‌ها از روی دادن حادثه لایورونا گذشته است، اما او حالا حریص‌تر از گذشته شده است و وحشتناک‌تر از قبل شکار می‌کند.

در سال ۱۹۷۰ و در لس آنجلس نیز همچنان لایورونا طعمه‌هایش را دنبال می‌کند؛ جایی که یک مددکار اجتماعی، هشدارهای عجیب و دور از منطق مادری را در مورد تهدید جان کودکانش نادیده می‌گیرد و خیلی زود همراه با فرزندان خردسالش اسیر نیروی ماورایی ترسناکی می‌شود. تنها امید آن‌ها برای رهایی از خشم مرگبار لایورونا، شاید یک کشیش سرخورده و ناامید باشد که بتواند با اعتقاد راسخ خودش در مبارزه‌ای که میان ترس و ایمان رخ می‌دهد، نیروی اهریمنی را دور براند.

مراقب گریه‌های ترحم‌برانگیز او باشید. او هرگز از فریب دادن شما برای غرق کردن‌تان در دنیای تاریک غم و اندوهش دست بر نمی‌دارد. هیچ راهی برای آرامش عذاب روحی او وجود ندارد و هیچ لطف و بخششی قرار نیست شامل حال روح او شود؛ چرا که هیچ راهی برای فرار از نفرین لایورونا وجود ندارد.

مایکل چیوز کارگردانی فیلم The Curse of La Llorona را بر عهده دارد و میکی داتری همراه با توبیاس ایاکونیس برای اولین بار در یک اثر سینمایی دست به قلم شده‌اند تا کار نویسندگی فیلم را انجام دهند. از بازیگران فیلم نیز می‌توان به لیندا کاردلینی و پاتریشیا ولاسکوئز اشاره کرد که به ترتیب در فیلم‌های Avengers: Age of Ultron و The Mummy حضور داشته‌اند. همچنین ریموند کروز، بازیگر سریال Better Call Saul و شان پاتریک توماس که در فیلم Barbershop: Back in Business هنرنمایی کرده بود، قرار است از دیگر بازیگران فیلم ترسناک نفرین لایورونا باشند. این فیلم در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۳۹۸ اکران خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده