// جمعه, ۲۹ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۴

معرفی بازی موبایل Talking Tom Jetski 2: جت اسکی با تام سخنگو

بازی موبایل Talking Tom Jetski 2 اثری کودکانه و چشم نواز است که تنوع جالبی را در همه بخش‌ها ارائه می‌کند. با زومجی و معرفی این بازی همراه شوید.

بازی موبایل Talking Tom Jetski 2 اثری است که Outfit7 Limited به‌خوبی توانسته است آن را در بهترین وضعیت ارائه کند و کودکان را به سمت خود جذب کند. بازی تام سخنگو از همه‌نظر دارای تنوع کافی است و با داشتن قابلیت‌های ارتقا و مناظر چشم‌نواز، می‌تواند تا مدت‌ها ارزش خود را حفظ کند. تام سخنگو این بار باید با دوستان خود، خانه‌ای ساحلی را بنا کند و به رقابت‌های هیجان‌انگیز جت اسکی برود. این بازی اندروید و آیفون نسبت به نسخه قبلی خود Talking Tom Jetski، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و تجربه‌ای را متفاوت را ارائه می‌کند.

گیم پلی بازی به‌نوعی طراحی شده است که بازیکنان با هر سطح مهارتی بتوانند از آن لذت ببرند و از سیستم کنترلی ساده بازی استفاده کنند. این سیستم دقیقا هم‌سو با دیگر آثار تام سخنگو ارائه شده است و در همه بخش‌ها روان و جذاب است. بالاخره با یک بازی کودکانه طرف هستیم و با در نظر نگرفتن بخش خانه ساحلی، هدف بازی بیش‌تر روی سرگرم کردن بچه‌ها استوار است و قصد ارائه گیم‌پلی پیچیده و سخت را نداشته است. خانه ساحلی به منظور تزریق انگیزه برای تجربه بخش جت‌اسکی است و بازیکنان می‌توانند از سکه‌ها و جوایزی که به‌دست آورده‌اند، برای ارتقا و ساخت خانه‌ای منحصربه‌فرد در ساحل استفاده کنند. این بخش واقعا جذابیت خاص خودش را دارد و به‌خوبی وظیفه خود را انجام می‌دهد.

Talking Tom Jetski 2
Talking Tom Jetski 2
Talking Tom Jetski 2

وظیفه اصلی بازیکنان در بازی Talking Tom Jetski 2، کشف جزایر گرمسیری است و این کار را باید با رقابت با هم‌دیگر و تجربه مسابقات جت‌اسکی انجام دهند. شاهد سطح‌بندی جالبی در بازی هستیم و رفته‌رفته شما مهارت بالایی کسب می‌کنید و می‌توانید تام سخنگو را با شکل و شمایل جدیدی مشاهده کنید. بخش اصلی بازی که روی رقابت‌های جت‌اسکی استوار است، از همه‌نظر کامل طراحی شده است و شاهد موانع چالش‌برانگیز و محیط پویا هستیم. اگر بتوانید به‌درستی در مسیر آبی حرکت کنید، می‌توانید سکه‌های بیش‌تری جمع‌آوری کنید و برای خانه ساحلی و ارتقا جت‌اسکی که بعدا توضیح داده خواهد شد، استفاده کنید. سکه‌ها در مسیر شما هستند و باید ریتم حرکت خود را طوری تنظیم کنید که بیش‌ترین آن‌ها را جمع آوری کنید. وجود شخصیت‌های متنوع دنیای تام سخنگو، از جذابیت‌های دیگر این اثر است که می‌تواند سلیقه‌های متفاوت را به دور این بازی جمع کند. این شما هستید که از بین شخصیت‌ها انتخاب می‌کنید و بقیه ماجرا را ادامه می‌دهید. تام سخنگو، آنجلای سخنگو، هنک سخنگو، بن سخنگو و جینجر سخنگو، پنج شخصیت دوست‌داشتنی بازی هستند که با شادابی و ویژگی‌های متفاوت در کنار شما خواهند بود.

شخصیت‌های محبوب دنیای تام سخنگو، در این اثر حضور دارند

Talking Tom Jetski 2 از نظر گرافیکی واقعا چشم‌نواز است و توانسته است از رنگ‌های زنده و فوق‌العاده پویا به خوبی بهره ببرد. این گرافیک عالی در همه بخش‌ها دیده می‌شود و مسابقات جت‌اسکی و منظره‌ای که در سواحل گرمسیری شاهد آن هستیم، با المان‌های گرافیکی و موسیقی خاصی ارائه شده‌اند. پنج دنیای مختلف داریم که مربوط به پنج شخصیت بازی هستند. هر کدام از این دنیاها دارای ویژگی و طراحی خاص خودشان هستند. این جهان‌ها، مناظر دیدنی و بسیار جذابی هستند که می‌توانند مسابقات جت‌اسکی را با حال و هوای خاصی ارائه کنند. از جزیره‌ی گنج مخصوص تام سخنگو بگیرید تا آزمایشگاه بن سخنگو، همگی دارای رنگ‌بندی و طراحی بصری ویژه‌ای هستند که دنیای نام‌آشنای هر کدام از این شخصیت‌ها را به تصویر می‌کشد. ۲۵ جت‌اسکی برای بازی در نظر گرفته شده است و هر کدام دارای المان‌هایی هستند که می‌توانید آنها را ارتقا دهید یا ابزارهای خاصی را به آنها اضافه کنید. این جت‌اسکی‌ها می‌توانند سرعت‌های متفاوتی داشته باشند و با توجه به شخصیتی که آن را می‌راند، از دست فرمان متفاوتی برخوردار شوند.

Talking Tom Jetski 2
Talking Tom Jetski 2
Talking Tom Jetski 2
سیستم ارتقا و بهینه‌سازی، از جمله موارد مهم بازی است

ارتقا و بهینه سازی در بازی اندروید و آیفون Talking Tom Jetski 2، از کارهای مهمی‌ است که بازیکنان باید انجام دهند. خانه ساحلی در جایی قرار گرفته است که می‌توانید سازه‌های مختلفی را برای آن در نظر بگیرید و تا می‌توانید با جمع آوری سکه، آن را زیباتر و شکیل‌تر کنید. وسعت زیادی اطراف خانه را فراگرفته است و شخصیت‌های متنوع و پویایی را در اطرف بازی شاهد هستیم. ساحل حس و حال خاص خودش را دارد و اگر از علاقه‌مندان سری تام سخنگو و شخصیت‌های معروف آن باشید، می‌توانید با بازی ارتباط برقرار کنید و همواره از آن لذت ببرید.

بازی Talking Tom Jetski 2 اثری است که دوستان محبوب سری تام‌ سخنگو را دور هم جمع کرده است تا ماجراجویی دیگری را این‌بار در کمپ ساحلی شاهد باشیم و به جت‌اسکی بپردازیم. دومین قسمت هم چشم‌نوازتر ساخته شده است و هم بخش‌های متنوع‌تری برای ارائه دارد. قطعا این اثر برای کودکان ساخته شده است و می‌تواند ارزش خود را تا مدت‌ها در دل هواداران خردسال خود داشته باشد. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Talking Tom Jetski 2


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده