نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۲۶

مبارزه واسپ با گوست در ویدیو جدید فیلم Ant-Man And The Wasp

ویدیوی جدیدی از فیلم Ant-Man And The Wasp منتشر شده که در آن شاهد مبارزه شخصیت واسپ با گوست هستیم.

فیلم Ant-Man and the Wasp (مرد مورچه‌ای و واسپ) روز جمعه این هفته به روی پرده‌های سینما خواهد رفت. دنباله فیلم Ant-Man (مرد مورچه‌ای) با واکنش مثبت منتقدان روبه‌رو شده و بیشتر منتقدان این فیلم را بسیار بهتر از قسمت اول می‌دانند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول ویدیوی جدیدی از این فیلم مورد انتظار را منتشر کرده که در آن شاهد مبارزه شخصیت واسپ با شخصیت شرور و منفی گوست هستیم. در این ویدیو، شخصیت واسپ در حال مبارزه با گوست است که در طول آن با قابلیت‌های این شخصیت بیشتر آشنا می‌شویم. به نظر می‌رسد که واسپ به تنهایی نمی‌تواند با گوست مواجه شود و به همین منظور هنک پیم بار دیگر لباس انت-من را به اسکات لنگ می‌دهد تا به دخترش در این مبارزه کمک کند. این ویدیو به نظر می‌رسد که در ادامه صحنه مبارزه واسپ در آشپزخانه باشد که در نهایت یک کیف را به شخصیت سانی برچ می‌دهد. شما در ادامه می‌توانید این دو ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

دانلود از آپارات

پل راد در نقش اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای)، اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون دین (واسپ)، مایکل داگلاس در نقش دکتر هنک پیم، مایکل پنیا در نقش لوئیس، تی. آی. در نقش دیو، دیوید دستمالچیان در نقش کرت، رندل پارک در نقش ایجنت جیمی وو، والتون گوگینس در نقش سانی بچ، هانا جان کامن در نقش گوست، میشل فایفر در نقش جنت ون دین (واسپ)، لارنس فیشبرن در نقش دکتر بیل فاستر، جودی گریر در نقش مگی و ابی رایدر فرتسون در نقش کسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Ant-Man and the Wasp حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند

کارگردانی دنباله فیلم Ant-Man مانند قسمت اول بر عهده پیتون رید بوده است. همچنین فیلم Ant-Man And The Wasp دارای دو صحنه پس از پایان فیلم خواهد بود. علاوه بر این، مدت زمان این فیلم ۱۱۸ دقیقه یا به عبارتی ۱ ساعت و ۵۸ دقیقه خواهد بود و این فیلم با فیلم Avengers 4 (اونجرز ۴) ارتباط مستقیم خواهد داشت.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده