// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Deploy and Destroy

بازی موبایل Deploy and Destroy، یک بازی تیراندازی اول شخص است که دنیای فانتزی و مبارزات هیجان‌انگیزی را ارائه می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به سراغ یک بازی تیراندازی و کاملا آنلاین رفته‌ایم که توسط استودیو AppsMinistry توسعه داده شده است. بازی اندروید و آیفون Deploy and Destroy برای آن دسته از افرادی است که علاقه خاصی به بازی‌های آنلاین دارند. از آن جایی که بازی موبایل Deploy and Destroy اثری کاملا آنلاین است، شاهد بخش داستانی نیستیم و با ورود به بازی، وارد بخش شخصی سازی می‌شوید. در بخش شخصی سازی Deploy and Destroy می‌توانید مواردی نظیر رنگ پوست، مدل مو یا مدل ریش را تغییر دهید.Deploy and Destroy

هدایت شخصیت و کیفیت سرورها در بازی Deploy and Destroy به خوبی می‌تواند نظر کاربر را به خود جلب کند

البته در این میان یک سری شخصی سازی دیگر نیز برای بازیکنان در نظر گرفته شده است که باید در جریان بازی کردن و آزاد سازی آن‌ها، کاراکتر خود را شخصی سازی کنید. برای مثال اگر علاقه‌مند به استفاده از لباس‌ها یا اسلحه‌های جدیدتر هستید، باید حالت‌های بازی را تجربه کنید و با لول‌آپ شدن، خود را شخصی سازی کنید و ظاهر بهتری دریافت کنید. بازی اندروید و آیفون Deploy and Destroy دارای دو حالت به نام‌های Deathmatch و Team Deathmatch است. در حالت اول، شما در نقشه‌های متفاوتی قرار خواهید گرفت و هر شخص که بتواند میزان Kill مورد نظر بازی را کسب کند، برنده خواهد بود. دومین حالت نیز همان حالت اول است با این تفاوت که بازیکنان در تیم‌های مختلفی قرار می‌گیرند. در یک بازی آنلاین تیراندازی، نحوه هدایت شخصیت و استفاده از ابزارها اهمیت بالایی دارند و اگر سازنده نتواند این موارد را به خوبی در بازی خود تعبیه کند، اثر مورد نظر با شکست مواجه خواهد شد. از نظر هدایتی، بازی Deploy and Destroy به خوبی می‌تواند مخاطب را راضی نگه دارد. دو آنالوگ در صفحه نمایش قرار دارند که یکی از آن‌ها برای حرکت دادن شخصیت بازی و دومی برای تکان دادن دوربین بازی استفاده می‌شود. همچنین شلیک به حریف‌های‌تان، به صورت خودکار انجام می‌شود و تنها کافی است هدف‌گیری مناسبی داشته باشید.

Deploy and Destroy

همچنین در طول بازی کردن خود می‌توانید از ضربات چاقو به عنوان ضربات Melee Attack استفاده کنید و همچنین یک نارنجک و سرنگ هم دارید که می‌توانید در طول هر بار زنده بودن، یک بار از آن‌ها استفاده کنید. شاید با خود بگویید که تنها دو حالت در بازی کمی خسته کننده خواهد بود اما به واسطه وجود چهار نقشه متفاوت و جذاب، تا حدی از خسته‌کننده بودن بازی کاسته شده است و از طرفی تجربه این بازی با دوستان‌تان، می‌تواند حسابی شما را سرگرم کند. از نظر گرافیکی و طراحی، بازی اندروید و آیفون Deploy and Destroy شباهت‌هایی به آثار فانتزی با سبک گرافیکی سل شید دارد.

با تمام این تفاسیر اگر به دنبال یک اثر کاملا آنلاین هستید که بتوانید شخصیت‌ خود را مدام شخصی‌سازی کنید و با دوستان‌تان تجربه متفاوتی داشته باشید، Deploy and Destroy می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Deploy and Destroy


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده