// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

اولین تصاویر از نسخه ریمستر بازی Yakuza 3 منتشر شد

کمپانی سگا اولین تصاویر از نسخه ریمستر بازی Yakuza 3 را منتشر کرد.

مجموعه Yakuza، یکی از سری‌ بازی‌های قدیمی پلی استیشن 2 به حساب می‌آید که در نسل هشتم کمپانی سگا تصمیم گرفت پنج نسخه اول را ریمستر کند تا کاربران جدید نیز بتوانند سری یاکوزا را تجربه کنند. حال طبق جدیدترین اخبار بازی، تا چند ماه دیگر ریمستر بازی Yakuza 3 نیز منتشر می‌شود و کمپانی سگا، سازنده و ناشر بازی Yakuza 3، اولین تصاویر از این بازی را منتشر کرده است.

در جریان تصاویر منتشر شده از نسخه ریمستر بازی Yakuza 3 شاهد صحنه‌های مبارزه‌ بازی هستیم که کریو در حال نبرد با ارازل اوباش و افراد گروه‌های یاکوزایی دیگر است. همچنین یکی از مواردی که کاربران مشتاق دیدن آن هستند، نوع Heat Actionها است. در بعضی از تصاویر منتشر شده، شاهد نوع ضربات ویژه کریو هستیم و همچنین مشخص شده است که در بازی Yakuza 3 می‌توانید بین دو محیط کامورچو و اوکیناوا سوییچ کنید.

نسخه ریمستر بازی Yakuza 3 در تاریخ ۱۷ مرداد ماه (هشت آگوست) برای پلی استیشن 4 در ژاپن عرضه خواهد شد و می‌توانید در ادامه تصاویر این بازی را در زومجی مشاهده کنید و نظرات خود را با شما در میان بگذارید. متاسفانه هنوز تاریخ انتشار بازی در آمریکا مشخص نشده است.

بازی yakuza 3

بازی yakuza 3

بازی yakuza 3

بازی yakuza 3

بازی yakuza 3

بازی yakuza 3


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده