// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲

آپدیت Chapter Two بازی Elite Dangerous: Beyond منتشر شد

استودیو Frontier با انتشار تریلری جدید، آخرین آپدیت بازی Elite Dangerous: Beyond یعنی Chapter Two را در دسترس بازیکنان قرار داد.

در جدیدترین اخبار بازی، استودیو فرانتیر (Frontier) به مناسبت انتشار جدیدترین محتوای بازی Elite Dangerous: Beyond با نام Chapter Two تریلری در کانال یوتوب خود منتشر کرد.

سازندگان با آخرین آپدیت این بازی، فضاپیمای Krait MKII را به بازی اضافه کردند. Krait MKII یک فضاپیما با حجم متوسط است که با کاهش دادن سیستم دفاعی خود می‌تواند سرعت خود را افزایش دهد و این موضوع باعث می‌شود که قدرت مانور آن نیز  بالا برود. این فضاپیما قابلیت حمل دو نفر را دارد و به گفته سازندگان حتی شامل دستگاه قهوه‌ساز نیز می‌شود. در واقع Krait KII جزو فضاپیماهای سایز متوسط این بازی است اما موضوعی که آن را از دیگر فضاپیماها متمایز می‌کند قدرت زره آن است. در ادامه می‌توانید توضیحات رسمی سازندگان در مورد این فضاپیما را مشاهده کنید.

Krait MKII یک فضاپیمای شیک و جمع‌و‌جور است. تجهیزات استاندارد جنگی این فضاپیما به همراه قهوه‌ساز توسعه پیدا کرده است. همین الان فضاپیما خود را خریداری کنید!

به گفته سازندگان آپدیت Chapter Two بازی Elite Dangerous: Beyond یکی از بزرگترین محتویات این بازی به شمار می‌رود و بازیکنان شاهد چندین ماموریت جدید در آن خواهند بود. یکی از این ماموریت‌ها شما را به عنوان یک خطر بسیار جدی برای نیرو‌های USS در بازی رها می‌کند و در آن سو نیز ماموریت Wing Mining نیز از دیگر وظایف شما در این آپدیت به شمار می‌رود. برای آشنایی بیشتر با محتویات این بازی در انتهای مطلب می‌توانید ویدیو آن را تماشا و دانلود کنید.

آپدیت Chapter Two این بازی شامل تغییرات و بهبود‌ی‌هایی در بازی می‌شود که با مراجعه به این لینک می‌توانید از جزئيات کامل آن با خبر شوید.

بازی Elite Dangerous: Beyond – Chapter Two هم اکنون برای پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی استیشن 4 و پی سی در دسترس است و جدیدترین به‌روزرسانی آن نیز به طور رایگان در اختیار بازیکنان آن قرار گرفت. قسمت‌های بعدی این بازی یعنی Chapter Three و Chapter Four برای انتشار تا انتهای سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد آپدیت جدید این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده