// دوشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

بازی ToeJam & Earl: Back in the Groove پاییز سال جاری منتشر خواهد شد

HumaNature اعلام کرد که Adult Swim Games دیگر مسئولیت انتشار بازی ToeJam & Earl: Back in the Groove را برعهده ندارد و این محصول پاییز سال جاری منتشر می‌شود.

سال ۲۰۱۵ میلادی، استودیو HumaNature پس از جمع‌آوری بودجه توسعه از سوی حامیان مالی در کیک‌استارتر (Kickstarter) ساخت بازی ToeJam & Earl: Back in the Groove را آغاز کرد و کمپانی ادالت سوییم گیمز (Adult Swim Games) نیز وظیفه انتشار آن را بر عهده گرفته بود. حال در جدیدترین اخبار بازی، گِرِگ جانسون، موسس استودیو هیوم‌نیچر، اعلام کرد که پروژه آنها در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری برای پی سی و کنسول‌های خانگی عرضه می‌شود و کمپانی Adult Swim Games دیگر مسئولیت انتشار این محصول را برعهده ندارد.

به نقل از گرگ جانسون، این تصمیمی بوده است که هر دو استودیو با هم گرفته‌اند. در حالی که سازندگان قصد دارند خودشان برای عرضه بازی دست به کار شوند این موضوع را کمی خطرناک (ریسکی) یاد کردند و به حامیان مالی احتمال دادند که ممکن است تاریخ عرضه این بازی کمی با تاخیر مواجه شود. وی در این باره بیانیه‌ای منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید.

کمپانی Adult Swim Games دیگر به عنوان ناشر بازی ToeJam & Earl: Back in the Groove شناخته نمی‌شود. در عوض ما قصد داریم که محصول را خودمان منتشر کنیم. کمپانی ادالت سوییم گیمز محصولات زیادی را برای عرضه در تابستان در برنامه‌ کاری خود دارد که باعث شد انتشار ToeJam & Earl: Back in the Groove با تاخیر مواجه شود. ما در طی صحبت‌هایی که با آنها داشتیم تصمیم گرفتیم برای عدم رخ دادن این تاخیر وظیفه انتشار را خودمان برعهده بگیریم. همچنین باید بگویم که من و همکارانم در استودیو HumaNature احترام ویژه‌ای برای ادالت سوییم گیمز قائل هستیم. ما بدون کمک آنها واقعا تا به اینجای کار نمی‌رسیدیم. ما از شما سپاسگزار هستیم ادالت سوییم گیزم!

در مورد روند توسعه بازی ToeJam & Earl: Back in the Groove باید گفت که سازندگان قصد دارند فاز آزمایشی این بازی را در قالب آلفا محدود (Closed Alpha) و Early Access به دست حامیان مالی این بازی برسانند. فاز آزمایشی این بازی از تاریخ ۵ الی ۱۹ جولای (۱۴ الی ۲۸ تیر ماه) در دسترس حامیان مالی قرار می‌گیرد. همچنین سازندگان برای دریافت تاییدیه با کمپانی نینتندو تماس گرفتند و این موضوع همچنین در آینده برای کمپانی پلتفرم‌های دیگر نیز انجام خواهد شد.

در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی ToeJam & Earl: Back in the Groove را تماشا و دانلود کنید. بازی مذکور در تاریخ نامشخصی از پاییز سال جاری برای پی سی و کنسول‌ها منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی خاطره‌انگیز با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده