نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴

اولین تریلر فیلم Overlord منتشر شد

شرکت پارامونت پیکچرز اولین تریلر فیلم Overlord (اورلرد) را منتشر کرد که در آن به دنیای فراطبیعی جنگ جهانی دوم سفر می‌کنیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت پارامونت پیکچرز اولین تریلر فیلم Overlord را منتشر کرده است. در اولین تریلر این فیلم ترسناک و دلهره آور که جی جی آبرامز تهیه کنندگی آن را بر عهده دارد، شاهد یک نمای متفاوت از نبرد نرماندی هستیم که هیچ شباهتی به فیلم‌های جنگ جهانی دوم مثل فیلم Saving Private Ryan (نجات سرباز رایان) یا فیلم Inglourious Basterds (حرامزاده‌های لعنتی) ندارد. جوان ادپو، بازیگر سریال The Leftovers (بازماندگان)، نقش اصلی فیلم Overlord را بر عهده دارد که یکی از چتربازان نیروی دریایی آمریکا است که او و سه نفر دیگر وظیفه دارند تا برج‌های رادیویی آلمان را در نرماندی از کار بیندازند. زمانی که آن‌ها روستای محل این ایستگاه‌های رادیویی را پیدا می‌کنند که توسط نازی‌ها اشغال شده، متوجه می‌شوند که این عملیات، یک عملیات ساده نظامی نیست و علاوه بر اینکه باید با نیروهای آلمانی مبارزه کنند، باید با نیروهای فراطبیعی که توسط آلمان نازی برای حفاظت از مرزها و مناطق جنگی ساخته‌ شده‌اند نیز مقابله و مبارزه کنند. در طول این تریلر شاهد تصاویر خشن بسیاری هستیم و در طول تریلر آهنگ Hell's Bells اثر گروه AC/DC نیز پخش می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

وایت راسل، جوان ادپو، یاین د کست‌تکر، جیکوب اندرسون، بوکیم وودبین، پیلو اسبک و جان ماگارو، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Overlord حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین جولیوس اوری کارگردانی و بیلی ری به‌همراه مارک ال. اسمیت وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم اورلرد را بر عهده داشته‌اند. مدتی پیش شایعاتی منتشر شده بود که این فیلم در واقع قسمت چهارم و دنباله جدید فیلم Cloverfield (کلاورفیلد) است، اما در ماه اردیبهشت امسال آبرامز اعلام کرد که فیلم Overlord بخشی از دنیای کلاورفیلد نیست و شایعات منتشر شده را تکذیب کرد. با این حال، یک دنباله جدید برای فیلم Cloverfield در دست ساخت است که انتظار می‌رود به‌زودی اطلاعات جدیدی از آن منتشر شود.

فیلم Overlord در ابتدا قرار بود در تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۸ (۴ آبان ۱۳۹۷) اکران شود، اما شرکت پارامونت از تغییر تاریخ اکران این فیلم خبر داد و حال این فیلم قرار است در تاریخ ۹ نوامبر ۲۰۱۸ (۱۸ آبان ۱۳۹۷) به روی پرده‌های سینما برود. 


منبع Indiewire
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده