// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۳

استودیو سازنده God of War به دنبال طراح ارشد برای پروژه‌ بعدی است

استودیو Sony Santa Monica، سازنده بازی God of War، به دنبال استخدام طراح ارشد برای خلق کاراکتر، موجودات و هیولاها است.

مدت زمان زیادی از انتشار بازی God of War نگذشته است، اما گویا نسخه بعدی در استودیو سونی سانتا مونیکا (Sony Santa Monica) در حال ساخت است.

استودیو یاد شده تا به امروز آگهی‌های زیادی را برای جذب نیرو منتشر کرده است؛ طوری که آگهی‌های استخدام اخیر سانتا مونیکا تنها چند هفته پیش از عرضه گاد آف وار، از ماه مارس آغاز شد. بنا به یکی از آگهی‌هایی که اخیرا در هفته جاری منتشر شد، سازندگان به دنبال جذب نیرو برای یک پروژه اعلام‌نشده هستند. یکی از آگهی‌هایی که برای این پروژه بی‌نام منتشر شده است مربوط به طراح ارشد کاراکتر می‌شود. در این راستا می‌دانیم که این پروژه شامل کاراکتر‌های تاریخی و اسطوره‌ای می‌شود.

در توضیحاتی که در این پست تبلیغاتی نوشته شده است سونی سانتا مونیکا به دنبال طراحانی است که «کاراکتر‌ها، خدایان و موجوداتی» را خلق کنند.

به ما بپیوندید تا در راستای خلق کاراکتر و موجودات به ما کمک کنید؛ به طوری که آنها را با دنیایی اسطوره‌ای با داستانی غنی و جزئيات تاریخی قوی همراه کنیم.

God of War

با فرض اینکه استودیو در حال توسعه بسته الحاقی برای بازی God of War نیست، آگهی یاد شده می‌تواند برای توسعه نسخه بعدی گاد آف وار منتشر شده باشد. با توجه به چگونگی پایان بازی God of War بسیاری از طرفداران منتظر نسخه بعدی این سری هستند.

بازی God of War در زومجی نمره ۹.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی God of War پکیجی کامل از بهترین عناصر دنیای بازی‌ها است. این بازی در تمامی زمینه‌ها فوق‌العاده عمل کرده است و یک کلاس درس واقعی برای سازندگان است. از اکشن بی‌نظیر بازی و صحنه‌های باشکوه بگیرید تا المان‌های نقش‌آفرینی و داستان‌سرایی جذاب. قبل از انتشار بازی، خیلی‌ها اعتقاد داشتند که این بازی دیگر همانند نسخه‌های گذشته نیست؛ بله، کاملا درست می‌گفتید، این بازی دیگر مثل گذشته نیست، بلکه شما با یک God of War بسیار بسیار بهتر، جذاب‌‌تر و عمیق‌تر طرف هستید که لحظه به لحظه آن شما را شگفت‌زده می‌کند. 

برای اطلاع از تریلر‌ها و خبر‌های پیشین می‌توانید به  صفحه اختصاصی بازی God of War در زومجی مراجعه کنید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده