نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۶

به تاخیر افتادن انتشار Crackdown 3 تصمیم فیل اسپنسر بود

مدتی پیش مشخص شد که بازی Crackdown 3 تا سال ۲۰۱۹ تأخیر خورده؛ موضوعی که فیل اسپنسر نقش مهمی در آن داشته است.

بازی Crackdown 3 حدود چهار سال قبل معرفی شد، ولی هنوز هم منتشر نشده و چند هفته قبل هم بار دیگر خبر تأخیر انتشار بازی به گوش رسید. فیل اسپنسر، مدیر بخش ایکس باکس شرکت مایکروسافت در صحبت‌های اخیر خود توضیحاتی در مورد کرک داون 3 داده که به ما اطلاعات بیشتری در مورد علت تأخیر بازی می‌دهد:

شاید بتوان بخشی از علت تأخیر خوردن کرک داون 3 را تقصیر من دانست. من طرفدار سرسخت کرک داون هستم و آن را یکی از بهترین سری بازی‌های ایکس باکس می‌دانم و مخصوصاً نسخه اول کرک داون را خیلی بازی می‌کردم. مدتی پیش هم از من پرسیده شد که آیا بازی کنسل شده یا نه؟ که گفتم نه؛ بازی تاریخ عرضه مشخصی دارد.

سازنده‌های کرک داون 3 تاریخ انتشار آن را از قبل مشخص کرده بودند و در تلاش بودند که بازی را برای آن زمان آماده کنند؛ یعنی همان تاریخی که من هم در ذهن داشتم. ولی مدتی قبل به سراغ بازی رفتم و بعد از تجربه آن دیدم در حد انتظاراتی که از آن دارم نیست. به این نتیجه رسیدم که بازی برای رسیدن به چیزی که از کرک داون به عنوان یکی از سری بازی‌های قدرتمند مایکروسافت انتظار داریم، به زمان بیشتری نیاز دارد.

اکنون این زمان اضافه به سازندگان بازی داده شده و آن‌ها فرصت بیشتری برای کار روی کرک داون 3 خواهند داشت. تاریخ انتشار بازی ۲۲ فوریه ۲۰۱۹ (۳ اسفند ۱۳۹۷) در نظر گرفته شده و قرار است بازی در این روز برای ایکس باکس وان و کامپیوتر (ویندوز 10) منتشر شود. طبق شنیده‌ها، این آخرین فرصت برای سازندگان کرک داون 3 است و تاریخ عرضه آن دیگر قابل تمدید نخواهد بود.

مدتی پیش هم خبر دیگری در مورد Crackdown 3 منتشر شد که از تغییراتی در استودیوهای سازنده آن حکایت داشت. به این شکل که دیو جونز، خالق اصلی بازی دیگر روی سومین نسخه کار نمی‌کند و استودیو سومو دیجیتال (Sumo Digital) نقش اصلی را در ادامه ساخت بازی برعهده دارد.


منبع Gamepur
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده