// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۶

معرفی بازی موبایل Transit King Tycoon: پولدار شدن از راه حمل و نقل

بازی موبایل Transit King Tycoon، یک شبیه ساز حمل و نقل به حساب می‌آید که می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم کند. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

سبک شبیه‌ساز روی موبایل، جزو آن دسته از سبک‌هایی است که بازیسازان کمتر به آن‌ها می‌پردازند، اما نسبت به سایر سبک‌ها، دارای آثار بهتری است. حال در معرفی بازی موبایل امشب به سراغ یک بازی شبیه‌ساز دیگر رفته‌ایم که حال و هوای تازه‌ای دارد و دنیای جدیدی را در دسترس کاربران قرار می‌دهد. بازی اندروید و آیفون Transit King Tycoon، ساخته استودیو Bon Games، اثری شبیه‌ساز است که در جریان آن شما در نقش یک سرمایه‌دار وسایل حمل و نقل به ایفای نقش می‌پردازید؛ سرمایه‌داری که به درستی باید از سرمایه خود استفاده کند و به واسطه ماشین‌های حمل و نقلش، نیازهای کارخانه‌ها را برطرف کند. در این دسته از بازی‌ها که داستان نقش خاصی ندارد و اصلا داستانی در نظر گرفته نمی‌شود، گیم پلی مهم‌ترین رکن است و اگر تیم سازنده نتواند به خوبی از پس آن برآید، محصولش به یک بازی بدون مخاطب تبدیل می‌شود.

بازی موبایل Transit Kings

موردی که در Transit King حائز اهمیت است، نحوه مدیریت ماشین‌های حمل و نقل است که بتوانید چندین حمل و نقل را در آن واحد انجام دهید

در جریان گیم‌پلی بازی موبایل Transit King Tycoon، شما در نقش شخصی قرار خواهید گرفت که سرمایه‌دار است و از طریق ماشین‌های حمل و نقلی که دارد به سایر کارخانه‌ها خدمات ارائه می‌دهد و در قبال این کار، پول دریافت می‌کند. با شروع بازی، وارد بخش آموزشی می‌شوید؛ جایی که یکی از متصدیان به شما نحوه استفاده از ماشین‌ها و خدمات رسانی را توضیح می‌دهد و در ادامه شما هستید و کارخانه‌هایی که باید کارهای‌شان را به بهترین نحو ممکن انجام دهید. حال نحوه بازی کردن به چه شکل است؟ بهترین روش برای توضیح این بخش یک مثال است؛ فرض کنید یکی از کارخانه‌ها به ۶ عدد گوشت قرمز نیاز دارد و شما با انتخاب این کارخانه، محلی را مشاهده می‌کنید که باید مواد اولیه تهیه گوشت قرمز از آن‌جا به کارخانه آورده شود. حال شما دو ماشین در حالت پیش‌فرض دارید که آن‌ها را به ماموریت می‌فرستید. ماشین‌ها مسافت بین این دو محل را طی می‌کنند تا در نهایت، مواد اولیه تهیه ۶ گوشت قرمز برای کارخانه فراهم شود. زمانی که ماموریت تمام شد، بازی به شما پول و XP جهت ارتقای سطح اهدا می‌کند. رفته رفته زمانی که پول بیشتری دریافت کردید، می‌توانید ماشین‌های حمل و نقلش بیشتری را خریداری کنید یا حتی زمانی که سطح‌تان بالاتر رفت، می‌توانید اتومبیل‌های جدید را آزاد کنید که سرعت بیشتری دارند و بعضی از آن‌ها حتی مواد بیشتری را در خود جای می‌دهند. به‌ عبارتی زمانی که این دسته از ماشین‌های حمل و نقل را آزاد می‌کنید، امکان دارد برای ۶ عدد گوشتی که در بالا مثال زده شد به جای اینکه مسیر مورد نظر را ۶ بار بروند و بیایند، سه بار طی کنند؛ زیرا مواد اولیه بیشتری را در خود جای خواهند داد.

بازی موبایل Transit Kings

جدا از این موارد یک سوال پیش می‌آید که وسعت کاری تا چه اندازه بالا است و چه چالش‌هایی پیش روی بازیکن قرار گرفته تا بازی اندروید و آیفون Transit King Tycoon را به اثری جذاب و سرگرم کننده تبدیل کند. بزرگ‌ترین چالشی که سر راه بازیکن قرار دارد، محدودیت‌هایی است که سازنده برای بازیکن در نظر گرفته است؛ برای انجام درخواست‌ها باید مدت زمانی را صبر کنید تا پروسه انتقال بار و حمل و نقل انجام شود. مورد بعد این است که با خود می‌گویید خب ماشین‌های بیشتری را خریداری می‌کنم و زمانی که این کار را انجام دادید، متوجه می‌شوید که پول تمام کرده‌اید یا از همه مهم‌تر در هر سطح تعداد مشخصی راننده خواهید داشت. از این‌رو برای ارتقای این بخش باید ماموریت‌های متعدد و مختلفی را انجام دهید تا تعداد راننده‌های شما بالاتر برود و با افزایش سکه‌های خود، ماشین‌های بیشتری را خریداری کنید و رفته رفته، با باز کردن تمامی محیط‌های بازی Transit King Tycoon، متوجه دنیایی بزرگ و غنی می‌شوید که می‌تواند حسابی شما را در خود غرق کند. موردی که این روزها در بازی‌های موبایل کمتر دیده می‌شود، محتوای سرگرم‌کننده است و Transit King Tycoon با اینکه در ظاهر محتویات زیادی ندارد و تنها به یک بخش شبیه‌سازی و تک‌نفره بسنده کرده است اما در باطن، دارای محتویات و محیط‌های زیادی است که حسابی شما را سرگرم می‌کند.

در کنار تمامی موارد ذکر شده، می‌توان به طراحی‌های دلنشین و موسیقی پس زمینه بازی موبایل Transit King Tycoon نیز اشاره کرد که حسابی خستگی را از بدن شما بیرون خواهد کرد. در انتها اگر به دنبال بازی موبایلی هستید که بتوانید در جریان آن‌ کارهای مختلفی را انجام دهید و سپس بروید و به کارهای خود برسید، Transit King Tycoon می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Transit King Tycoon


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده