نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۵

نینتندو بازی Super Smash Bros. Ultimate و بازی‌های دیگری را به کامیک کان می‌آورد

کمپانی نینتندو از فهرست بازی‌های خود در رویداد کامیک کان رونمایی کرد که در آن شاهد آثاری نظیر Super Smash Bros. Ultimate و FIFA 19 هستیم.

رویداد Comic-Con از تاریخ بیست‌وهشتم تا سی‌ویکم تیرماه (۱۹ تا ۲۲ جولای) در شهر سن‌دیگو برگزار می‌شود و در آن شاهد معرفی جدیدترین آثار کمیک بوکی به مخاطبان خواهیم بود. کمپانی نینتندو نیز از کمپانی‌هایی است که در رویداد کامیک کان حضور خواهد داشت و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که این کمپانی از بازی‌هایی که با خود به این رویداد می‌آورد، رونمایی کرده است.

به طور قطع بازی Super Smash Bros. Ultimate از بازی‌های برجسته‌ای است که اکثر طرفداران به دنبال تجربه آن هستند و در رویداد کامیک کان قابل بازی خواهد بود. از دیگر بازی‌های قابل بازی نینتندو در این رویداد می‌توان به بازی Mario Tennis Aces، بازی Captain Toad: Treasure Tracker، بازی Overcooked! 2 و بازی FIFA 19 اشاره کرد. فهرست کامل بازی‌های یادشده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

اکثر این بازی‌ها مشابه همان بازی‌هایی هستند که در ماه گذشته در نمایشگاه E3 2018 شاهد آن‌ها بودیم. اگر نمی‌توانید در رویداد Comic Con حضور داشته باشید، اما هنوز می‌خواهید اطلاعات بیشتری از بازی Super Smash Bros. Ultimate به دست آورید، به مطالعه اولین اطلاعات انتشار یافته از بازی بپردازید. همچنین فراموش نکنید که نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده