نویسنده: محمد حیدری
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۱

Wrecking Ball طی هفته‌ی آینده به جمع قهرمانان بازی Overwatch خواهد پیوست

بر اساس آخرین اخبار و اطلاعات منتشر‌شده از سوی کمپانی Blizzard، شخصیت Wrecking Ball هفته‌ی آینده روی تمامی سرور‌های اصلی بازی Overwatch قابل‌بازی خواهد بود.

کمپانی بلیزارد امروز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که شخصیت هموند (Wrecking Ball) هفته‌ی آینده در نسخه‌ی اصلی اورواچ قابل‌بازی خواهد بود. این همستر بسیار باهوش و دوست‌داشتنی که بیست و هشتمین قهرمان این بازی‌ محسوب می‌شود، ماه گذشته و بلافاصله پس از معرفی توسط استودیوی سازنده، به جمع کاراکتر‌های قابل بازی در سرور آزمایشی Overwatch پیوست. حال با استناد به جدید‌ترین اخبار بازی، Hammond هفته‌ی آینده‌ی و در تاریخ ۲۴ جولای (برابر با ۲ مرداد) به شکل عمومی و روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و کامپیوتر در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

overwatch Wrecking Ball

Hammond که در دسته‌ی شخصیت‌های کلاس تانک این بازی طبقه‌بندی می‌شود، با استفاده از یک وسیله‌ی جنگی توپ‌-مانند به مبارزه با دشمنان خود می‌پردازد. وسیله‌ای که هنگام تغییر حالت به شکل یک ماشین کروی درآمده و همزمان با ارائه‌ی یک سطح محافظ بسیار قوی، به دشمنی بسیار ترسناک برای تمامی بازیکنان درون زمین تبدیل می‌شود. ایجاد میدان‌ مین و بهره‌گیری از دو مسلسل بزرگ و بسیار دقیق از دیگر ویژگی‌های کاربردی این شخصیت محسوب می‌شوند.

برای آشنایی هرچه بیشتر با Wrecking Ball، شما را به تماشای تریلر داستانی منتشر‌شده از این شخصیت دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده