نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱

محتویات جدید بازی The Crew 2 در رویداد Gamescom امسال معرفی می‌شوند

در کنفرانس مالی شرکت یوبیسافت، مشخص شده که قرار است از محتویات جدید بازی The Crew 2 در رویداد Gamescom سال جاری رونمایی شود.

طی برگزاری کنفرانس مالی شرکت Ubisoft، ایو گیلمو، مدیرعامل کمپانی و آلن مارتینز، مدیر بخش اقتصادی یوبیسافت، درباره‌ی بازی جدید این کمپانی فرانسوی یعنی The Crew 2 صحبت کردند.

ابتدا مارتینز به این موضوع اشاره کرد که بازی دقیقا در حال طی کردن مسیری است که نسخه‌ی قبلی طی کرده و فروش دیجیتالی بهتر The Crew 2، تنها چیزی است که میان این دو اثر تفاوت ایجاد می‌کند. وی در ادامه افزود که ساختن محتویات جدید برای بازی، فروشش را در سه فصل آینده‌ی سال به بهترین شکل ممکن افزایش خواهد داد.

در ادامه گیلموت به کم رنگ شدن بخش PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) اشاره کرد؛ بخشی که از نظر او، اشتیاق بازیکنان برای ادامه‌ی بازی را بیشتر می‌کند. وی در ادامه اشاره کرد که با وجود اینکه در حال حاضر بازی از نظر محتوا «شگفت انگیز» است، اما یوبیسافت در نظر دارد که محتویات جدیدی را برای بازی منتشر کند؛ محتویاتی که قرار است در ماه آگست (مرداد-شهریور) و در جریان رویداد Gamescom از آن‌ها رونمایی شود.

مارتینز در پایان اشاره کرد که یوبیسافت به احساسات و بازخوردهای کاربران توجه می‌کند و آن‌ها را در نظر می‌گیرد. از نظر او، کمپانی یوبیسافت آنچه که برای ساخت یک اثر موفق باید داشت را دارد.

بازی The Crew 2 را همین الان می‌توانید روی PS4، Xbox One و PC تجربه کنید. این بازی توانست از زومجی نمره‌ی ۷.۵ را کسب کند؛ بررسی که خواندن خلاصه‌اش خالی از لطف نیست:

The Crew 2 بی شک برای افرادی که یک مسابقه هیجان‌انگیز آرکید می‌خواهند، یک بازی سرگرم‌کننده است که پتانسیل بالای برای محتوای جدید در آینده دارد. وجود استایل‌های رقابتی متفاوت در کنار هندلینگ خوب هدایت هر یک از وسایل نقلیه علی‌رغم تمایز‌هایی که دارند، ساخته یوبی‌سافت را به محصولی سرگرم‌کننده و جذاب تبدیل کرده است. البته هنوز هم بازی از سیستم لوت‌باکس ناکارآمد،‌انیمیشن‌های شدیدا ضعیف شخصیت‌ها و فیزیک بد به ویژه در زمان برخورد با موانع رنج می‌برد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده