// چهار شنبه, ۲۷ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۲

تالار مشاهیر بازی های ویدیویی گسترش خواهد یافت

کمپانی The Strong National Museum of Play اعلام کرد که قصد دارد تالار مشاهیر بازی های ویدیویی یعنی World Video Game Hall of Fame را گسترش دهد.

گویا موزه‌های بازی‌های ویدیویی رفته رفته بزرگ‌تر می‌شوند. مسئولین موزه The Strong National Museum of Play، واقع در شهر روچستر که مکانی برای جمع‌آوری آیتم‌های کالکتور مربوط به بازی‌های ویدیویی و اسباب‌بازی‌ها است، اخیرا اعلام کردند که پروژه بزرگی را در دست احداث دارند. این پروژه قرار است خانه جدیدی را برای «تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی» یا World Video Game Hall of Fame فراهم کند و آن را گسترش دهد.

پروژه یاد شده که انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۰ میلادی به پایان برسد،‌ بیش از ۹ هزار متر مربع به فضای تاسیسات این موزه اضافه می‌کند. در این میان، یکی از بخش‌های این موزه که به فضای جدید منتقل خواهد شد همان تالار مشاهیر بازی‌های ویدیویی خواهد بود که بازی‌هایی قدیمی همچون Donkey Kong ،Doom و حتی بازی‌های جدیدتری همچون Grand Theft Auto III در این مکان یافت می‌شود. کمپانی Strong با این محیط قصد دارد در زمینه صنعت بازی‌‌های ویدیویی بیش از پیش فرهنگ‌سازی کند.

البته World Video Game Hall of Fame تنها بخشی نیست که به فضای جدیدی از این موزه منتقل می‌شود. کمپانی یاد شده نوشت:

تالار ورودی جدید با ویژگی‌های بهبود یافته، فضایی منعطف برای برنامه‌های مدارس، غرفه‌های پویا و جدید، غرفه‌هایی که تاثیرات بانوان را در صنعت بازی‌های ویدیویی نمایش می‌دهد، روپ کورس، فضای باز ویژه بازی کودکان به‌همراه یک کافه و انباری گسترش‌یافته، از دیگر محیط‌هایی است که به این مکان اضافه می‌شود.

برای مشاهده تمامی بازی‌هایی که برای Hall of Fame در نظر گرفته شده است می‌توانید به وب‌سایت رسمی کمپانی The Strong مراجعه کنید. همچنین اگر قصد دارید بازی دیگری را برای هال آف فیم نامزد کنید می‌توانید از طریق این لینک نام بازی مورد علاقه خود را برای رای‌گیری ثبت کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده