نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۷

ویدیو و تصویر جدیدی از فیلم Shazam منتشر شد

به‌تازگی ویدیویی از فیلم Shazam فاش شده که در آن شاهد تصاویر جدیدی از فیلم هستیم. همچنین یک تصویر رسمی جدید از فیلم شزم منتشر شده است.

در حال حاضر می‌دانیم که فیلم Shazam (شزم) قرار است در نمایشگاه کامیک کان سن دیگوی 2018 حضور فعالی داشته باشد. طبق اطلاعات منتشر شده، در این نمایشگاه قرار است شاهد انتشار اولین تریلر این فیلم مورد انتظار باشیم، اما هنوز مشخص نیست که این تریلر تنها در پنل شرکت برادران وارنر و دی سی (DC) منتشر خواهد شد یا شاهد انتشار آنلاین آن نیز خواهیم بود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیوی جدیدی از فیلم Shazam فاش شده است. در این ویدیو که کیفیت خوبی ندارد و به زبان اوکراینی است، شاهد تصاویری از مراحل فیلمبرداری و تولید فیلم، تصاویر رسمی جدید و صحبت بازیگران و سازندگان فیلم هستیم. همچنین در بخشی از این ویدیو مبارزه شزم با بازی زکری لوی با دکتر سیوانا با بازی مارک استرانگ، نیز نمایش داده می‌شود. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

این ویدیو در واقع مشابه توصیفات ویدیویی است که از فیلم Shazam در نمایشگاه سینماکان نمایش داده شده بود و ممکن است ویدیوی رسمی این نسخه در طول روزهای آینده نیز منتشر شود. هفته گذشته بود که مجله اینترتینمنت ویکلی اولین تصویر رسمی فیلم شزم را منتشر کرد. حال این مجله تصویر رسمی دیگری از فیلم Shazam را منتشر کرده است که در این تصویر بار دیگر شاهد حضور شخصیت شزم به‌همراه فردی فریمن، بهترین دوست بیلی بتسون با بازی جک دیلن گریزر هستیم. در این تصویر، فردی در حال دست زدن به لباس و لوگوی روی لباس شخصیت شزم است که نورانی شده است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Shazam

زکری لوی، اشر آنجل، مارک استرانگ، گریس فولتون،‌ جک دیلن گریزر، یان چن، خوان آرمند، کوپر اندروز، جایمن هانسو، مارتا میلانس، فیت هرمان، راس باتلر و لاتا لاستن، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Shazam حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم شزم بر عهده دیوید اف. سندبرگ، کارگردان‌ فیلم‌هایی چون فیلم Annabelle: Creation (آنابل: خلقت) و فیلم Lights Out (هنگام خاموشی)، بوده است. همچنین هنری گیدن و دارن لمکه نیز کار نوشتن فیلمنامه فیلم Shazam را بر عهده داشته‌اند. 

فیلم Shazam قرار است در تاریخ ۵ آوریل سال ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) به روی پرده‌های سینما برود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده