// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

تریلر هنگام عرضه بازی Sonic Mania Plus منتشر شد

کمپانی Sega با انتشار تریلری اعلام کرد که نسخه گسترش یافته Sonic Mania یعنی بازی Sonic Mania Plus امروز در اختیار کاربران کنسول‌های نسل هشتمی قرار می‌گیرد.

بازی Sonic Mania سال گذشته برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ منتشر شد و طرفداران این سبک را به دوران قدیمی پلتفرمر با گرافیک پیکسلی دنیای سونیک برد.

حال در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی سگا (Sega) در آستانه انتشار نسخه گسترش یافته این بازی یعنی Sonic Mania Plus روی کنسول‌های خانگی تریلر تبلیغاتی جدیدی از این محصول منتشر کرد. ویدیو جدید که با حال و هوای دهه ۹۰ میلادی ساخته شده است تلویزیون‌هایی بزرگ را با کیفیت‌ پخش آن زمان نشان می‌دهد که بازی سونیک منیا روی یکی از آنها در حال اجرا است.

پس از عرضه بازی Sonic Mania در سال گذشته، سازندگان محتویات زیادی را برای نسخه جدید آن توسعه دادند. محتویات جدیدی که بازی Sonic Mania Plus به همراه خواهد داشت شامل دو کاراکتر قابل بازی جدید با نام‌های Ray، یک سنجاب پرنده، و Mighty، یک آرمادیلو، می‌شود که در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. حالت دیگری نیز با نام Encore در بازی تعبیه شده است که در تمامی نقشه‌های آن قابل استفاده است. بازی Sonic Mania Plus همچنین در حالت‌های چندنفره رقابتی و رکوردزنی Competition و Time Attack از تعداد حداکثر چهار بازیکن پشتیبانی می‌کند.

بازی Sonic Mania Plus امروز که مصادف می‌شود با تاریخ ۱۷ جولای (۲۶ تیر ماه) برای PS4 ،Xbox One و Nintendo Switch منتشر می‌شود و در آن سو کاربران پی سی می‌توانند بازی را با خریداری کردن DLC جدید آپدیت کنند. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Sonic Mania در زومجی نمره ۸.۵ را به خود اختصاص داد. برای اطلاع بیشتر می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

بازی Sonic Mania ادای دِینی زیبا به نسخه‌های کلاسیک مجموعه به شمار می‌رود؛ اثری که با وجود برخی کاستی‌های‌اش یک سونیک واقعی و یادآور روزهای طلایی این جوجه‌تیغی آبی است. موسیقی دلنشین، گرافیک کم‌نقص و گیم‌پلی چالش‌برانگیز (و گاهی بدقلق) بازی، می‌تواند نظر طرفداران قدیمی را جلب و حتی مخاطبانی تازه برای سری سونیک دست‌وپا کند.

نظرات خود را در مورد این بازی و محتویاتش با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از مطالب پیشین می‌توانید به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده