// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

تریلر جدید We Happy Few سه کاراکتر قابل بازی این اثر را نشان می‌دهد

استودیو Compulsion Games در جدیدترین تریلر بازی We Happy Few، سه کاراکتر این بازی به همراه داستان‌شان را به تصویر کشید.

جدیدترین تریلر بازی We Happy Few صحنه‌هایی از سه کاراکتر قابل بازی این اثر مستقل را نشان می‌دهد. در حالی که ویدیو ما را با داستان بازی نیز تا حدودی آشنا می‌کند، می‌توانیم به اتمسفر تاریک بازی نیز نگاهی بیاندازیم. در انتهای ویدیو نیز اطلاعاتی از سیستم ساخت و ساخت و درخت مهارت‌های بازی نیز به اشتراک گذاشته شد که در کنار مامویت‌های جانبی به چشم می‌خورد.

سه کاراکتر اصلی بازی We Happy Few با نام‌های آرتور هاستینگز (Arthur Hastings)، سالی بویل (Sally Boyle) و آلی (Ollie) معرفی شده‌اند. البته از زمانی که بازی مذکور معرفی شد اطلاعاتی از آرتور به اشتراک گذاشته شد که از وی به عنوان یک مخترع ماهر یاد می‌شود. وی در صورتی که با مشکلی روبرو شود با ساخت و ساز موانع را پشت سر می‌گذارد. در آن سو سالی بیشتر روی روند مخفی کاری تمرکز دارد طوری که با نزدیک شدن به دشمنان آنها را به آرامی با سرنگ خود بی‌هوش می‌کند و در انتها می‌کشد. گویا نبرد‌های گروهی به کاراکتر آلی سپرده شده است چرا که دیدیم وی با دست‌هایش نیرو‌های نظامی را نقش بر زمین می‌کند و در صحنه‌ای دیگر با ساختن یک بمب، گروهی از دشمنان را از بین می‌برد. به نظر می‌رسد که که آلی برایش مهم نیست که چه کسی وی را می‌بیند یا نمی‌بیند. در ادامه می‌توانید کاراکتر‌های یاد شده را عکس زیر مشاهده کنید که از سمت راست شاهد آلی، آرتور و سالی هستیم.

We Happy Few

مدت زمان زیادی است که بازی We Happy Few در استودیو کومپالشن گیمز (Compulsion Games) روند توسعه خود را می‌گذراند؛ اولین بار این اثر در نمایشگاه E3 2016 معرفی شد و این پروژه به طور انحصاری برای مایکروسافت در حال ساخت بود. پس از انتشار نسخه Early Access، طرفداران از سازندگان خواستند که این بازی نیاز به داستان و کاراکتر‌های بیشتری دارد و از کمبود محتوا رنج می‌برد.

قابلیت پیش خرید این محصول بلافاصله به دست سازنده آن حذف شد و کوماپالشن کار خود را برای تولید محتویات بیشتر آغاز کرد. داستان غنی و درخت مهارت از اولین محتویاتی بود که در برنامه‌کاری قرار گرفت و همانطور که امروز مطلع شدید کاراکتر‌های بیشتری برای این بازی معرفی شدند. در این راستا حتی سازندگان اعلام کردند در حالی که مکانیسم‌های بیشتری به بازی اضافه می‌شود، We Happy Few برای پلی استیشن 4 نیز توسعه می‌یابد. با اینکه بازی We Happy Few روی روند حالت بقا تمرکز دارد اما المان‌های اکشن و ماجراجویی این اثر حس بازی Bioshock را به مخاطبان القا می‌کند.

بازی مذکور برای عرضه روی پلتفرم‌های ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و  پی سی برنامه‌ریزی شده است و در تاریخ ۱۰ آگوست (۱۹ مرداد ماه)‌ در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید جدیدترین تریلر بازی We Happy Few را تماشا و دانلود کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد این بازی با زومجی در میان بگذارید و برای اطلاع از خبر‌های پیشین به صفحه اختصاصی آن در زومجی مراجعه کنید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده