// سه شنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

عذرخواهی ناشر Octopath Traveler به خاطر کمبود نسخه فیزیکی این بازی در ژاپن

کمپانی ناشر بازی Octopath Traveler از طریق حساب کاربری توییتر این بازی، از کاربران به خاطر کمبود این بازی در فروشگاه‌های ژاپن عذرخواهی کرد.

بازی Octopath Traveler را می‌توان یکی از مورد انتظارترین بازی‌های نینتندو سوییچ دانست که هواداران منتظرش بودند و چند روز پیش روانه بازار شد. یکی از مشکلات مربوط به این بازی در زمان عرضه تعداد کم نسخه فیزیکی در فروشگاه‌های ژاپن بود که پس از گذشت چند روز موجودی فروشگاه‌ها به صفر رسید. حال، با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی اسکوئر انیکس، ناشر بازی Octopath Traveler در حساب کاربری توییتر این بازی از تمامی هواداران بابت وقوع این مشکل عذرخواهی کرده است.

هم اکنون ژاپن در تعطیلات Marine Day به سر می‌برد و انتظار می‌رود با موجود شدن مجدد بازی Octopath Traveler در فروشگاه‌های ژاپن، فروش این بازی بیش از پیش افزایش پیدا کند؛ زیرا در این تعطیلات قطعا گیمرها به سراغ بازی‌های ویدیویی می‌روند تا خود را سرگرم کنند. متاسفانه اطلاعات دقیقی از میزان فروش بازی Octopath Traveler در روزهای ابتدایی عرضه منتشر نشده است اما در روز چهارشنبه Media Create طبق سنت هفتگی‌اش آمار فروش را منتشر می‌کند و می‌توان میزان فروش این بازی را مشاهده کرد.

علاقه‌مندان هم‌ اکنون می‌توانند بازی Octopath Traveler را به صورت فیزیکی و دیجیتالی روی نینتندو سوییچ خود خریداری کنند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده