نویسنده: علی گودرزی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

نقشه Sanhok بازی PUBG میزبان یک سلاح و اتومبیل جدید می‌شود

با دو انتشار دو ویدیو، راه‌یابی یک سلاح و یک ماشین جدید به نقشه‌ی Sanhok بازی PUBG تایید شد.

امروز و در جریان تازه‌ترین اخبار بازی متوجه شدیم که کمپانی PUBG Corp، توسعه‌دهنده بازی PlayerUnknown's Battlegrounds، قرار است یک سلاح و خودروی اختصاصی را به نقشه‌ی Sanhok اضافه کند. این کمپانی با انتشار دو ویدیو، راهیابی این محتویات جدید را تایید و تاریخ انتشار آن‌ها را «به‌زودی در سرورهای آزمایشی بازی قبل از عرضه‌ی رسمی» اعلام کرد.

ابتدا سراغ تفنگی می‌رویم که قرار است به صورت اختصاصی در نقشه‌ی سنهوک موجود باشد. این تفنگ که QBU نام دارد، در کلاس‌ DMRها قرار می‌گیرد و در هر خشابش ۱۰ گلوله جای‌ می‌گیرد که می‌توانید با ارتقاء دادنش، ظرفیت خشاب را به ۲۰ گلوله افزایش دهید.

این سلاح که قرار است جایگزین همتای خودش یعنی تفنگ Mini-14 شود، تفاوت‌هایی از جمله میزان آسیب‌رسانی بیشتر دارد، اما آن‌چه که تفاوت اصلی میان دو تفنگ را رقم می‌زند، دو پایه‌ی موجود در QBU است. شما زمانی که وارد حالت سینه‌خیز می‌شوید، می‌توانید پایه‌های اسلحه را روی زمین بگذارید و از لرزش آن در هنگام شلیک کردن، جلوگیری کنید.

دانلود از آپارات

ویدیو معرفی سلاح QBU

سازندگان بازی در ادامه به معرفی یک وسیله‌ی نقلیه‌ی جدید پرداختند. این ماشین جدید که به طور اختصاصی قرار است برای نقشه‌ی سنهوک موجود شود، یک وانت است که هم سبک طراحی‌اش با فضای نقشه جور است و هم کمکی که به بازیکنان می‌کند کاملا با حال و هوای روند بازی هماهنگ است.

 دانلود از آپارات

ویدیو معرفی ماشین جدید بازی PUBG


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده