نویسنده: افشین پیروزی
// دوشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۰۰

جدول فروش هفتگی انگلستان: صدرنشینی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy برای سومین هفته متوالی

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy به یکه‌تازی خود در جدول فروش هفتگی انگلستان ادامه می‌دهد و این هفته، سومین صدرنشینی خود را جشن گرفت. 

بنا به گزارش وب‌سایت چارت ترک که وظیفه انتشار آمار فروش بازی‌ها را در انگلستان بر عهده دارد و در جدیدترین اخبار بازی، بازی Crash Bandicoot N. Sane Trilogy، دقیقا مثل دو هفته گذشته، این هفته نیز صدرنشین جدول فروش هفتگی انگلستان شد. این بازی پس از انتشار روی پی سی، سوییچ و ایکس باکس وان، فروش خیلی خوبی را تجربه می‌کند و حتی انتشار بازی‌های جدید در هفته جاری هم نتوانست جلوی صدرنشینی این بازی را بگیرد. 

اما از کرش بندیکوت که بگذریم، این هفته در رتبه دوم، بازی جدید Lego The Incredibles را داریم که در اولین هفته انتشارش در این رتبه قرار گرفته است. در رتبه سوم، شاهد یک بازی جدید دیگر یعنی Octopath Traveler هستیم که پس از انتشار، نقد‌های خیلی خوبی دریافت کرده و کارش را هم در رتبه سوم آغاز کرده است. در نهایت رتبه چهارم جدول را هم یک بازی جدید دیگر یعنی Captain Toad: Treasure Tracker به خود اختصاص داده است. 

پس از پشت سر گذاشتن کرش و سه بازی جدید، به رتبه پنجم جدول می‌رسیم که God of War با یک پله صعود نسبت به هفته گذشته، در آن قرار گرفته است. فیفا 18 که هفته پیش در رتبه چهارم قرار داشت، این هفته دو پله سقوط را تجربه کرده و در جایگاه شِشُم دیده می‌شود که انتشار بازی‌های جدید و البته رسیدن مسابقات جام جهانی به روز‌های پایانی و فروکش کردن تب و تاب فوتبال هم در این امر بی‌تاثیر نیست. در رتبه هفتم، به بازی Jurassic World Evolution می‌رسیم که هفته پیش، جایگاه دوم را در اختیار داشت ولی این هفته سقوطی پنج پله‌ای را تجربه کرد. 

Mario Tennis Aces، بازی تنیس-محور نینتندو، این هفته در رتبه هشتم جدول قرار گرفته است و در رتبه نهم هم شاهد بازی Far Cry 5 هستیم. در نهایت رتبه دهم جدول هم در اختیار یک بازی دیگر از نینتندو یعنی Mario Kart 8 Deluxe است. از جمله اتفاقات جالب این هفته هم می‌توان به نبود بازی GTA V در بین بازی ۱۰ پرفروش هفته اشاره کرد؛ بازی‌ای که هفته گذشته از جمع ۱۰ بازی پرفروش خارج شد و این هفته هم موفق نشده است دوباره به این جمع برگردد. 

در زیر می‌توانید جدول فروش هفتگی انگلستان را در هفته منتهی به ۲۳ تیر مشاهده کنید:

رتبه فعلیرتبه قبلینام بازینکته قابل ذکر
۱۱

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

ادامه صدرنشینی
۲-

Lego The Incredibles

هفته اول انتشار
۳-

Octopath Traveler

هفته اول انتشار
۴-

Captain Toad: Treasure Tracker

هفته اول انتشار
۵۶

God of War

-
۶۴

FIFA 18

-
۷۲

Jurassic World: Evolution

پنج پله سقوط
۸۵

Mario Tennis Aces

-
۹۸

Far Cry 5

-
۱۰۷

Mario Kart 8 Deluxe

-

نظرات خود را در مورد جدول فروش این هفته با زومجی به اشتراک بگذارید. 


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده